مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس باید صبور باشند / بازی سختی با بنیادکار داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر الشباب گفت: هواداران باید صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند که پرسپولیس به عنوان قهرمانی آسیا برسد.

علی کریمی پس از دیدار عصر چهارشنبه پرسپولیس برابر الشباب عربستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما در این دیدار خوب بازی کردیم اما خیلی خوب نبود. با این حال همین که سه امتیاز را گرفتیم و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شدیم راضی کننده است.

وی در مورد شعارهای هواداران پرسپولیس گفت: درست است که در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم اما هواداران باید صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند که پرسپولیس به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود کند و در نهایت قهرمان شود.

کریمی در مورد احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه نیز گفت: من یک بازیکن هستم و وظیفه ام تمرین کردن و بازی کردن است. به همین خاطر در مورد این مسائل اظهار نظری نمی کنم. مدیرعامل باشگاه هم باید مشکلات باشگاه و بازیکنان را حل کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر الشباب عربستان، دیدار با نماینده ازبکستان در مرخله بعد را دشوار خواند و گفت: درست است که ما در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم می رویم اما بنیادکار تیم قدرتمندی است که می تواند در ورزشگاه خانگی هم برای ما دردسرساز شود.

هافبک تکنیکی سرخپوشان با رد اختلافاتش با نلو وینگادا گفت:

                    

                                                   

من نه تنها با وینگادا بلکه با هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارم. من فوتبالم را مدیون پرسپولیس می دانم. من از این تیم به فوتبال معرفی شده ام اما هنوز در مورد آینده ام تصمیم گیری نکرده ام.

علی کریمی به درگیری هفته گذشته اش با برخی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی رسانه ها طوری این درگیری را منعکس کرده اند که انگار من مقصر هستم. شنیده ام این عده می خواهند از من شکایت کنند اما مطمئن باشند در هر دادگاهی آنها را محکوم خواهم کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی خبرنگاران به گونه ای عمل می کنند که اعتبار کاری همه را زیر سوال می برند. من منظورم عده ای خاص بودند و مطمئنم که همه خبرنگاران اینگونه نیستند. از مسئولان می خواهم که به وضعیت برخی رسانه های ورزشی رسیدگی کنند.

کریمی در پایان به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره شمالی اشاره کرد و گفت: من همه مثل همه مردم ایران دوست دارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. کار بسیار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که برای تیم کشورم مید باشم و بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)