مرجع خبری پرسپولیس : عده‌اي از هواداران پرسپوليس كه از شكست اين تيم مقابل بنيادكار ناراحت بودند براي دقايقي با شعار “کاشانی حيا كن، پرسپوليس را رها كن ” عليه او شعار دادند.


* پس از پايان بازي آرفي كه از باخت تيمش ناراحت بود گريه كرد. در اين هنگام سكوبرت به دلداري او پرداخت و علي دايي هم براي آرفي دست زد.


* پس از پايان بازي حبيب كاشاني كه از اين شكست مبهوت بود، از جايش تكان نخورد. طرفداران پرسپوليس كنار جايگاه بودند و تعدادشان 200 نفر بودند از حبيب كاشاني خواستند سمت آنها بروند و بعد با گريه از او مي خواستند كه براي اين تيم بازيكن بگيرد اما كاشاني از جاي خود بلند نشد. همين مسئله باعث شد همان هواداران عليه او شعار داده و بگويند ” كاشاني حيا كن پرسپوليس را رها كن ” عده اي هواداران پرسپوليس معتقد بودند كه بايد عباس انصاري فرد به اين تيم بازگردد.

 

در اين هنگام يكي از ليدرهاي پرسپوليس به سمت اين هواداران رفت و از آنها خواست اين شعارها را ندهند چون فكر مي كنند كه اين شعارها از سوي آنهاست. كاشاني وقتي اين وضعيت را ديد به سمت هواداران پرسپوليس رفت كه  كاشاني از هواداران پرسپوليس خواست تا آرام باشند و با آنها به صحبت پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)