مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح ایستگاه متروی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران در روز میلاد حضرت قائم توسط هواداران پرشور پرسپولیس خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایلنا؛ مديرعامل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه گفت: ايستگاه ورزشگاه آزادي از حدود ساعت 15 فردا آماده سرويس‌دهي به طرفداران فوتبال است و اين ايستگاه در روز تولد حضرت مهدي(عج) با حضور طرفداران فوتبال و مسافران مترو افتتاح مي‌شود.

مهندس جعفر ربيعي افزود: ايستگاه ورزشگاه آزادي از مدت‌ها قبل آماده بهره‌برداري بود، حتي حدود يك سال قبل اصحاب رسانه و محمدباقر قاليباف اين ايستگاه را افتتاح كردند، اما به دليل قرار گرفتن ايستگاه در اراضي ورزشگاه آزادي از لحاظ حرفه‌اي بايد اجازه مسوولين ورزشگاه را هم مي‌گرفتيم.

 

وي افزود: مسوولين ورزشگاه در پاسخ نامه اول ما خواستار نرده‌كشي بين ايستگاه و محوطه ورزشگاه شدند، اين اقدام صورت گرفت ولي متاسفانه نامه اي دريافت نكرديم، حتي ما اعلام آمادگي كرديم كه اين ايستگاه همزمان با مسابقات تيم‌ملي در مقدماتي جام جهاني افتتاح شود ولي مجوزي صادر نشد تا اينكه ضياء آذري مدير مجموعه ورزشي آزادي در آستانه مسابقات ليگ دهم از طريق رسانه‌ها اعلام آمادگي كرد و بر همين اساس مقرر شد همزمان با مسابقه دو تيم پرسپوليس و تراكتورسازي اين ايستگاه افتتاح عمومي شود.

ربيعي با ابراز خرسندي از افتتاح اين ايستگاه ادامه داد: در بسياري از ورزشگاه‌هاي بزرگ دنيا براي داشتن حمل و نقل عمومي، مسوولان باشگاه‌ها و مديران خودشان سرمايه‌گذاري كرده و هزينه رد شدن خط مترو را مي‌پردازند اما ظاهرا در ايران اين اتفاق برعكس است، به هر حال از اينكه ايستگاه براي رفاه بيشتر شهروندان و طرفداران ورزش افتتاح مي‌شود خوشحال هستم.

وي گفت: فعلا در روزهاي مسابقه استقلال و پرسپوليس قطارها در ايستگاه ورزشگاه آزادي توقف مي‌كنند چراكه در خط 5 مترو با كمبود واگن روبه‌ هستيم و در صورت رفع اين نقيصه كه احتمالا در چند ماه آينده خواهد بود، آمادگي سرويس‌دهي به صورت تمام‌وقت به ساكنين منطقه را نيز داريم.

ربيعي با اشاره به اينكه اطلاع‌رساني دقيق‌تر براي ساعت توقف قطار در ايستگاه ورزشگاه آزادي مسابقه فردا متعاقبا صورت مي‌گيرد خاطرنشان كرد: تخمين مي‌زنيم براي مسابقه پرسپوليس و تراكتورسازي حدود 40 تا 50 هزار نفر از مترو استفاده كنند، براي رفتن آنها به ورزشگاه به دليل مراجعه در زمان‌هاي مختلف هيچ مشكلي نيست اما براي برگشتن از طرفداران فوتبال تقاضا داريم كمي حوصله كنند و در صورت تجمع با قطارهاي بعدي سفر كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)