مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: تيم واقعي پرسپوليس را از هفته پنجم به بعد ببينيد.

حميد استيلي پس از شكست 2 بر يك برابر شاهين بوشهر گفت: شاهد بازي خوبي بوديم. در نيمه اول هيچ موقعيتي به شاهين بوشهر نداديم اما در نيمه دوم روي اشتباهات فردي گل خورديم. دو بازيكن خوبمان را در اختيار نداشتيم.

وحيد هاشميان نبود و مهرداد اولادي نيز مصدوم شد كه مجبور به تعويض او در نيمه اول شدم.در نيمه دوم خوب نبوديم و گرماي زياد هوا روي كارمان تاثير گذاشت و در نهايت سه امتياز بازي را از دست داديم.

وي ادامه داد: بازيكنان ملي پوش دير به جمع ما اضافه شدند و فقط يك هفته است كه ملي‌پوشان را در اختيار داريم. ما يك مهاجم هدف مي‌خواهيم كه قصد داريم بازيكن خوبي در اين پست جذب كنيم. با آمدن وحيد هاشميان پرسپوليس بهتر نتيجه مي‌گيرد و پرسپوليس واقعي را از هفته پنجم و ششم به بعد خواهيد ديد.

استيلي در مورد فشردگي بازي‌ها گفت: متاسفانه شرايط خوبي نيست. ما هر 4 روز يك بار بازي مي‌كنيم و زمان كافي براي ريكاوري نداريم. روي دو اشتباه فردي گل خورديم. با ترميم خط دفاع اشتباهات را به صفر خواهيم رساند.

يكي از مسئولان باشگاه در نشست خبري ادعا كرد كه برخي از مديران باشگاه شاهين تماشاگران پرسپوليس را تحريك مي‌كردند عليه استيلي شعار بدهند كه اين جمله با واكنش خبرنگاران بوشهري در نشست خبري مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)