مرجع خبری پرسپولیس : هوادار خاطي بازداشت شده در رختكن انگليس در دفاعيه خود در دادگاه گفت: به دنبال سرويس بهداشتي بودم كه ناگهان سر از رختكن تيم ملي انگليس درآوردم.

 

 

پس از آنكه يك هوادار متعصب انگليسي در رختكن تيم ملي كشورش با بازيكنان درگير شد و به آنها اهانت كرد توسط پليس آفريقا بازداشت و براي بازجويي‌هاي بعدي به زندان موقت فرستاده شد.

دليل سختگيري پليس در اين مورد آن بود كه مقامات فوتبال انگليس به خاطر ناكارآمدي پليس به فيفا شكايت كرده بودند.
آنها عقيده داشتند با حضور ارتش آفريقا، ناتو، نيروهاي پليس بين‌الملل و اين همه نيروي امنيتي چه طور ورودي يك رختكن را نتوانستند كنترل كنند.

هوادار بازداشت شده انگليسي پس از دومين تساوي تيم ملي كشورش برابر الجزاير به شدت خشمگين بوده و در رختكن به بازيكنان توهين كرده و با الفاظ ركيكي باعث برانگيخته شدن عصبانيت آنها شده است.

وي در دادگاه خود در بخش دفاعيه متهم گفت: به دنبال پيدا كردن سرويس‌هاي بهداشتي ورزشگاه بودم و از چند پليس خواستم كه آنجا را به من نشان دهند آنها نيز مرا با مهرباني مرحله به مرحله راهنمايي كردند تا آنكه بالاخره به رختكن انگليس رسيدم و در كمال ناباوري تمام ستارگاني را كه آرزو مي‌كردم روزي از چند متري تماشايشان كنم در كنار خود ديدم. من هم كه به شدت عصباني بودم كنترل خود را از دست داده و شروع به فحاشي كردم كه به اين ترتيب از همه آنها عذرخواهي مي‌كنم.

قاضي دادگاه برگزار شده معتقد است اين هوادار باهوش با فريب نيروهاي امنيتي به راحتي به حساس‌ترين نقطه ورزشگاه رسيده و اگر يك تروريست بود، مي‌توانست فاجعه‌اي جبران‌ناپذير براي جامعه ورزشي جهان به وجود بياورد.
وي در گزارش خود آورده است او حتي در عذرخواهي خود به تيم فوتبال كشورش توهين و رختكن اين كشور را با سرويس بهداشتي توصيف كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)