روز گذشته در جریان دیدار دوستانه استقلال مقابل پیکان، اتفاق تلخی افتاد.

به گزارش خبرورزشی ؛ یکی از هواداران حاضر روی سکوها نسبت به حضور هوتن قلعه‌نویی در ترکیب استقلال معترض بود که همین مسئله منجر به عکس‌العمل شدید سرمربی استقلال شد و در نهایت هم این هوادار از محل تمرین بیرون برده شد. این هوادار که نام کاملش «هادی خندان‌دل» است، در همین خصوص به خبرورزشی گفت:« من سال‌هاست استقلال را دوست دارم و هوادار این تیم هستم، برایم هم فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی استقلال باشد، زیرا تیم را دوست دارم. امروز (دیروز) هم از استراحتم زدم و برای تماشای بازی با پیکان به کمپ اختصاصی استقلال آمدم.»

او ادامه داد:« اواخر بازی نسبت به حضور پسر قلعه‌نویی در ترکیب اعتراض کردم زیرا واقعاً ضعیف بازی می‌کرد. همین حرف را زدم که قلعه‌نویی صدایم را شنید زیرا فاصله سکوها با قسمتی که مربیان استقلال نشسته بودند خیلی کم بود. در جواب حرف من هم گفت چه کسی این حرف را زده؟ که گفتم من بودم و بعد هم توهین رکیکی به  من و خانواده‌ام کرد و ناسزاهای دیگری هم به‌کار برد که اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم این کلمات را از سرمربی استقلال بشنوم.»

این هوادار استقلال در پایان گفت:« بعد هم قلعه‌نویی به یکی از لیدرها گفت مرا ببرند بیرون که آنها هم مرا از روی سکوها پایین آورده و به یک اتاق دیگر بردند و دو کشیده به صورتم زدند. البته خیلی شانس آوردم که ستار همدانی و میرشاد ماجدی آنجا بودند، وگرنه آن لیدرها تکه‌تکه‌ام می‌کردند. واقعاً می‌خواهم از ستار همدانی و میرشاد ماجدی تشکر کنم که به‌موقع آمدند وگرنه معلوم نبود الان زنده بودم یا نه.»

البته خبرنگاران حاضر در آن صحنه که روی سکوها بودند ، می گویند این هوادار هم حرفی به پسر قلعه نویی زده که مناسب نبوده و امیر قلعه نویی در مقام پدر وادار به واکنش شده است. واکنشی که زیبنده سرمربی استقلال نیست .

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)