مرجع خبری پرسپولیس : هوارمحمد هافبك عراقى پرسپوليس اين روزها قصد دارد چهره اى ماندگار از خودش در ذهن هواداران اين تيم به وجود بياورد. محمد دقايق زيادى براى پرسپوليس بازى نكرده اما آنچه كه از او ديديم يك فوتبال متفاوت همراه با درايت و زيركى بود. به بهانه ثبت اولين گل او براى پرسپوليس در محل تمرين سرخپوشان دقايقى با او همكلام شديم. با ما همراه باشيد:
• بالاخره توانستى يك گل براى پرسپوليس به ثمر برسانى؟
– من از قبل گفته بودم كه براى كمك كردن به پرسپوليس مى آيم و به همراه نام اين تيم بزرگ تبديل به بازيكنى بزرگ تر در عرصه فوتبال شوم. طبيعى است كه از به ثمر رساندن اين گل واقعاً خوشحالم و اميدوارم باز هم بتوانم براى پرسپوليس بازيكن مثمرثمرى باشم.

• به اعتقاد بسيارى از كارشناسان بايد درزمين بيشتر حضور داشته باشى خودت هم چنين نظرى دارى؟
– البته اين موضوع دست من نيست. وظيفه من تمرين كردن است و مشكلى هم با وظيفه ام ندارم اگر آماده باشم كادرفنى خودش فرصت كار بيشترى را به من خواهد داد.
• اين پيروزى پرگل خواسته و توقعات هواداران تيم را بالاتر برده است. آيا مى توانيد اين روند را حفظ كنيد و خواسته طرفداران تيم را برآورده سازيد؟
– خواستن توانستن است. ما مقابل مقاومت خواستيم به همگان ثابت كنيم كه نتايج اخير تيم فقط روى اتفاق و حوادث فوتبال رقم خورده است مااگرتوانمان را باور كنيم و از آن به درستى استفاده نماييم باز هم مى توانيم قدرتمان را به حريفان ديكته كنيم و روند پيروزى هايمان را بيشتر نماييم.
• با اين گلى كه زدى مردم از تو گلزنى بيشترى مى خواهند!
– گلزنى در فوتبال هميشه بالاترين لذت براى يك بازيكن بوده و هست. من هم هميشه به اين مسأله فكر مى كنم و دوست دارم همواره در مسير موفقيت گام بردارم. البته مى دانيد كه مهم برد تيم است گل بزنيم اما نبريم هيچ كس از ما راضى نيست فرقى هم ندارد كه من گل بزنم يا فرد ديگرى. وقتى تيم مى برد مردم خوشحال مى شوند و اسم فرد زننده گل را در ذهنشان حك مى كنند.
• حالا بايد به مصاف فولادى برويد كه در جدول رده بندى شرايط خوبى ندارد!
– هر بازى در هر تورنمنتى كه باشد حساسيت خاص خودش را دارد. با توجه به شرايط فولاد در جدول من فكر مى كنم كار بسيار سخت و دشوارى پيش  رويمان است. آنها چيزى براى از دست دادن ندارند و در نتيجه مقابل ما با همه وجود بازى خواهند كرد. اين يعنى حريف ما يك حريف خطرناك خواهد بود پس بايد مقابل فولاد بسيار هوشيارتر از بازى با مقاومت باشيم تا غافلگير نشويم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)