مرجع خبری پرسپولیس : حتی یک روز قبل از آغاز لیگ برتر، هوار ملا محمد خرید ارزشمند پرسپولیس به تهران نیامد. اتفاقی که باعث شد بسیاری از انصراف این بازیکن از سفر به تهران سخن بگویند. ملی‌‌پوش سرشناس تیم‌ملی عراق که او را بهترین خرید فصل پرسپولیس لقب داده بودند حتی 10 روز بعد از ثبت رسمی قراردادش در تهران در تمرینات تیم جدیدش حاضر نشد.

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در این‌باره می‌گوید: «او حتماً چهار‌شنبه در تهران است.» البته او روزهای قبل هم این حرف را گفته بود؛ «کمی مشکل روادید دارد. این بازیکن در سفر لبنان است و به دلیل مشکل روادید کمی با تأخیر به تهران می‌آید.»

همزمان اما عبدالرضا سعدی ملی‌‌پوش سابق و بازیکن قدیم استقلال اهواز که مدیر برنامه‌های این بازیکن است در گفت و گو با یکی از دوستان خبرنگارش دلیل نیامدن این بازیکن را تعلل این تیم در پاس کردن چک اول بازیکن عراقی مطرح کرده بود.

ملامحمد محبوب‌ترین بازیکن فوتبال عراق است که سابقه حضور در لیگ قبرس و گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
با این وجود اگرچه قرارداد ملا محمد با پرسپولیس با وکالتنامه مدیر برنامه‌هایش امضا شده اما برای ثبت نهایی نیاز به امضای شخص این بازیکن را دارد. 

او اما انگار از حضور در تهران منصرف شده است. یکی از همبازی‌های این بازیکن در تیم‌ملی عراق در این باره می‌گوید: «او نمی‌دانسته پرسپولیس سهمیه آسیایی ندارد و برای همین نمی‌خواهد به لیگ ایران بیاید. او همین حالا در سلیمانیه عراق است و چون خودش قراردادش را امضا نکرده به سادگی می‌تواند زیر آن بزند. هوار پیشنهاد مناسبی از لیگ ترکیه دارد و اصلاً بعید نیست که به ایران نیاید.»

این اتفاق می‌تواند چالشی بزرگ را به مدیریت انصاری‌فرد وارد کند. او که با قطعیت جدایی علی‌آبادی از سازمان ورزش، همین حالا هم دیگر پایگاهی محکم ندارد اگر ملا محمد به ایران نیاید چون هنوز کلاه‌کج را هم نخریده با تیمی که دو جای خالی در لیستش دارد با تیمی که روی نام علی کریمی قلم قرمز کشیده است، می‌رود تا با فشار غیر قابل تحمل هواداران پرسپولیس روی سکوهای آزادی مواجه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)