خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس مدیریتی گفت: سرمربی پرسپولیس با باشگاه پرسپولیس قرار داد بسته است و براین اساس پرسپولیسی ها می توانند تا پایان قرار داد از ژوزه در تیم های پایه شان استفاده کنند.

شکری در مورد نصیر زاده بيان کرده بود که وي به خاطر نداشتن اطلاعات لازم در مباحث حقوقی به ماده 14 آئین نامه در مورد پرونده مانوئل ژوزه اشاره داشته است و این ماده ناظر بر بازیکنان است و در ماده 16 فسخ قرار داد  اشاره شده که یک طرفه امکان پذیر نیست.

هوشنگ نصیر زاده کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال در اين خصوص گفت: مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس آئین نامه ای را اشاره می کند که مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان است و در ماده 16  نکته ای درباره عدم امکان پذیری فسخ قرار داد یک طرفه بیان نشده است.

نصیر زاده در ادامه اظهار داشت: هر دو ماده 14، 16 درباره مقررات نقل و انتقالات بازیکنان است من و شکری در مورد یک قانون صحبت کردیم.

 کارشناس مدیریتی گفت: باشگاه پرسپولیس  بر اساس ماده 16  به چند دلیل می تواند قرار داد ژوزه را فسخ کنند که یکی از این دلایل این است ژوزه تا الان بی نظمی های انجام داده و بدون اجازه مدیر عامل به پرتغال رفته و در حالیکه پرسپولیس در گیر جام حذفی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)