مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان دوم پرسپولیس می گوید نیمکت نشینی در این تیم برایش افتخار است اما انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب سرخپوشان دارد.

 

حسین هوشیار در خصوص اینکه گفته می شود مصطفی دنیزلی برای بازی با ذوب آهن به او اعلام آماده باش کرده است، گفت: هیچ صحبتی در این خصوص با دنیزلی نکرده ام و شرایط کاملا عادی است.

 

گلر جدید پرسپولیس در خصوص اینکه در روز تعطیلی تمرینات تیمش به دستور دنیزلی مجبور به انجام تمرینات اختصاصی شده است گفت: روز پنجشنبه تمرینات پرسپولیس تعطیل بود اما با درخواست دنیزلی مربی دروازه بان های تیم تمرینات ویژه ای را برای من و میثاق در نظر گرفت. اتفاقا تمرین بسیار خوبی داشتیم و البته میثاق به دلیل خستگی کمی کمتر از من تمرین کرد.

 

هوشیار افزود: شرایط معمارزاده را درک می کنم، زمانی که در شهرداری یاسوج بودم چند گل بد خوردم که با انتقاد شدید مربی تیم و همبازیانم مواجه شد، هرچند این انتقاد خیلی گسترده نبود اما شرایط روحی من را تحت تاثیر قرار دارد. حالا که می بینم همه رسانه ها از میثاق انتقاد می کنند برای او ناراحت هستم. باید همه کمک کنیم که معمارزاده به شرایط خوب خودش نزدیک شود.

 

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: من در اوج آمادگی از شهرداری یاسوج به پرسپولیس آمدم در شرایطی که حتی یک دقیقه هم در این تیم روی نیمکت نبودم. با این حال نیمکت نشینی در پرسپولیس را برای خودم افتخار بزرگی می دانم اما در عین حال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب پرسپولیس دارم.

 

هوشیار در خصوص احتمال حضورش در دو بازی حساس آینده پرسپولیس گفت: فیکس شدن در پرسپولیس فقط به مسائل بدنی محدود نمی شود ، من این روحیه را در وجودم دارم که بهترین عملکرد را در چهارچوب دروازه پرسپولیس داشته باشم و آنقدر که هواداران پرسپولیس فکر می کنند دروازه بان بی تجربه ای نیستم، بازی در شهرداری یاسوج با آن همه طرفدار کار آسانی نبود. هواداران شهرداری مثل هواداران صنعت نفت هستند و همین حالا هم جانشین من در شهرداری شرایط خوبی ندارد. مطمئن باشید برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس استرس ندارم چون با پیراهن شهرداری مقابل استقلال بازی کردم و عملکرد خوبی هم داشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)