مرجع خبری پرسپولیس : وقتي حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين در اظهارنظري عجيب و غريب اعلام كرد كه حاضر است پاداش پیروزی های بازيكنان پرسپوليس را بدهد بيشتر يك توهين به مدیریت پرسپولیس و جایگاه پرسپولیس بود تا يك تعارف پيش پا افتاده و متعاقب آن بود که عباس انصاري‌فرد در مقام پاسخگويي برآمد و اعلام كرد كه هدايتي بهتر است به جاي اين كار جواب چك‌هاي برگشتي مردم را بدهد، مردمي كه هر روز به واسطه طلبكار بودن از هدايتي در مقابل باشگاه پرسپوليس صف مي‌كشند.
البته طرفین کوشیدند حرف‌هاي ديگري هم به زبان آورند كه بازگويي آنها به جز خستگي چيز ديگري را براي علاقه‌مندان به فوتبال به همراه ندارد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایلنا، اينكه حسين هدايتي هنوز چشمش به دنبال پرسپوليس و اخبار مربوط به آن است هيچ مشكلي نيست، اما اينكه او بخواهد همه چيز پرسپوليس را متعلق به خود بداند و از هر راهی جهت تخریب مدیریت پرسپولیس و نزدیک تر کردن خود به این باشگاه وارد شود چندان معقول و پسندیده به نظر نمی رسد. البته اینجا ما به هیچ عنوان نمی خواهیم از مدیر عامل پرسپولیس دفاع کنیم چه اینکه پرسپولیس سخنگو و مدیر و سایت خبری دارد و آنها این کار را انجام خواهند داد اما هدف ما دفاع از جایگاه و شخصیت پرسپولیس است.

حسين هدايتي خوب مي‌داند كه نام و شهرت امروز خود را مديون پرسپوليس است و از اين نظر به اين تيم و طرفدارانش بدهكار است و پرسپولیس هیچ بدهی به او ندارد ضمن اینکه هدایتی نبايد فراموش كند كه در پرسپوليس حسين هدايتي شد، پس اينكه بخواهد گاه و بيگاه بر سر مديران، كادر فني، بازيكنان و طرفداران اين تيم منت بگذارد بیانگر نوع شخصیت و نوع نگاه اشتباه اوست. هدایتی در مقطعي با سرخپوشان همكاري داشته و اکنون مثل بسیاری دیگر از غیر ورشی ها که آمدند و رفتند ولي حالا هيچ‌گاه مسئوليتي در این تیم ندارند ، بايد همه فكر و ذكرش را معطوف تيم خودش يعني استيل آذين كند. تيمي كه كم‌كم به واسطه همين مسائل دارد با شرايط خوب روزهاي اولش فاصله مي‌گيرد.
هدایتی البته خوب می داند که چه تفاوت و فاصله ایی بین پرسپولیس که به لحاظ مادی چیزی ندارد و استیل آذین که با مدیریت وی به اندازه بازیکنان تیمش هوادار ندارد موجود است و به همین دلیل دوست دارد دوباره خود را به پرسپولیس وصل کند و تلاش می کند دل رییس جدید سازمان ورزش را برای وصول به این نتیجه بدست بیاورد اما آقای هدایتی باید بدانند که این راهی که انتخاب کرده او را به مقصد مورد نظر نخواهد رساند.
بر همین اساس هدایتی فكر مي‌كرد كه به واسطه حضور او، استيلي، علي كريمي و … در استيل آذين اين تيم يك پرسپوليس ديگر خواهد شد و تماشاگران زیادی را پيدا خواهد كرد ولی اکنون که چنين اتفاقي نيفتاده ،مشخص شد كه همه اين مسائل به جاي واقعيت يك رويا بوده است.
اتفاقا مشکل برخی از این افراد در همین جا است که هویت واقعی استقلال و پرسپولیس را نمی شناسند.
وقتی بزرگانی همچون پروین ، حجازی، دایی، قلعه نویی و.. از استقلال و پرسپولیس جدا می شوند و به تیم دیگری می روند هیچ هواداراری با آنها نمی رود هرچند که محبوبیت آنها سر جای خود می ماند اما هوادار آنها را با استقلال و پرسپولیس می خواهد بنابر این افرادی مثل هدایتی که هیچگونه سنخیتی با این تیم ها ندارند باید حساب کار دستشان باشد و بدانند که همین که از استقلال و پرسپولیس رفتند دیگر آنها را نمی شناسند و این طبیعت فوتبال در ایران و حتی جهان است.
از این رو استيل آذين هيچ‌گاه پرسپوليس نشده و نخواهد شد، همانطور كه هيچ تيم ديگري هم نتوانست در فوتبال ايران استقلال شود. پس هدايتي براي بازگرداندن آرامش به پرسپوليس بهتر است پول‌‌ها و امتيازات را خودش جاي ديگري به جز پرسپوليس خرج كند تا دچار مشكلاتي كه اين روزها از بابت همین حرفها برايش پيش آمده است نشود.
هدايتي بهتر از هر كس ديگري مي‌داند كه پرسپوليس به هيچ وجه نيازمند پول‌هاي او نيست و او هم یقینا حاضر نیست پولش را مفت و مجانی در اختیار پرسپولیس قرار دهد اما اگر هم همانند فصل گذشته یک چنین ولخرجی هایی را انجام دهد معادل آن و یا حتی به مراتب کمی بیش از آن را خواهد گرفت ضمن اینکه هزینه ها و در آمدهای او و امثال او در پرسپولیس دو سر برد بوده است چرا که با گردش پولی که در پرسپولیس داشتند به جایی رسیده اند که امروز هدایتی رسیده است و حاضر نیستند آن دوران خوش گذشته را فراموش کنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)