خبرگزاری فارس: هوینس: بارسلونا از رویارویی با بایرن خوشحال نیست

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان معتقد است که باشگاه بارسلونا از قرعه‌ای که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده، خوشحال نیست.

اولی هوینس مشتاقانه منتظر دیدار با غول‌های اسپانیا است و بر این باور است که کاتالان‌ها برای دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس زیادی ندارند.

وی تأکید کرد که قهرمانان بوندس لیگا وظیفه سختی برای رسیدن به فینال این مسابقات دارند اما آبی‌اناری‌ها هم از اینکه باید مقابل باوارایی‌ها به میدان بروند، خوشحال نیستند.

مهاجم سابق آلمان غربی تأیید کرد کاتالان‌ها نامطلوب‌ترین حریف برای آنها هستند اما بایرن هم برای رسیدن به قهرمانی در اروپا باید تمام حریفان را از پیش رو بردارد.

وی اظهار داشت: رقیب بارسلونا شدن مشکل‌ترین اتفاقی است که می‌توانست برای ما رخ دهد. امیدوار بودیم بازی اول را در یک بازی خارج از خانه به میدان برویم و در دور برگشت میزبان باشیم اما این اتفاق نیفتاد. در این سناریو هیچ حریفی سخت‌تر از بارسلونا نبود.

هوینس خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هرچه بیشتر به آن فکر می‌کنم، رقابت بزرگ‌تری را در پیش چشمانم می‌بینم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید تمام رقبا را از پیش رو برداریم.

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ افزود: مطمئنم که بارسا هم از رویارویی با ما خوشحال نیست.

دور رفت دیدار مرحله نیمه‌نهایی میان دو تیم بارسلونا و بایرن‌مونیخ 3 اردیبهشت در آلیانس‌آره‌نا برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)