یکشنبه 11 اسفند (13:25)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي جذب مهاجم خارجي منتظر جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال هستيم.

عباس انصاري‌فرد اظهار داشت: با چند گزينه كه بازيكنان خوب و حرفه‌اي هستند وارد مذاكره شديم اما تا قطعي شدن موضوع نام و كشورشان را فاش نمي‌كنيم.
وي تاكيد كرد:‌ فدارسيون براي جايگزيني بازيكني به جاي دي كارمو هنوز به ما جوابي نداده است. ما منتظر جواب هيئت رئيسه فوتبال هستيم تا در خصوص جايگزين اين بازيكن به ما جواب داده شود.

انصاري‌فرد ادامه داد: با كفاشيان و مسئولان فدراسيون فوتبال صحبت‌هايي داشتم و اميدوارم اين فرصت به ما داده شود كه به جاي بازيكني كه از او استفاده نكرديم‌ جايگزين بياوريم.
وي در جواب اين سئوال كه چه زمان‌ تكليف اين موضوع مشخص مي‌شود؛ تصريح كرد: به ما گفته‌اند ظرف چند روز آينده جلسه هيئت رئيسه تشكيل مي‌شود و جواب ما را به صورت مكتوب مي دهند.
انصاري‌فرد در خصوص اسپانسر باشگاه پرسپوليس براي ليگ قهرمانان آسيا گفت: سه گزينه داريم كه تا پايان اين هفته تكليف يكي از آنها را با پرسپوليس روشن خواهيم كرد.
انصاري فرد درباره وضعيت پرسپوليس در پنج بازي آينده ليگ برتر گفت: هر پنج بازي براي ما حكم فينال را دارد. از بازيكنان خواستم با تمام قوا به ميدان بروند. حريفان را نبايد دست كم گرفت. خوشحالم كه بازيكنان و كادرفني به خوبي اين موضوع را درك كرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)