مرجع خبری پرسپولیس : نشست فوق‌العاده هيات مديره استيل‌آذين با حمايت اعضا از تصميم مديرعامل در مورد علي كريمي و ارجاع موضوع به كميته انضباطي به پايان رسيد.


جلسه فوق العاده هيات مديره باشگاه استيل آذين با حمايت اعضا از تصميم مديرعامل در مورد علي كريمي و ارجاع موضوع براي بررسي بيشتر به كميته انضباطي با پيشنهاد مديرعامل به پايان رسيد.

 

در صورت جلسه نشست روز سه شنبه اعضاي هيات مديره باشگاه استيل آذين آمده است: هيات مديره، ضمن قدرداني از مديرعامل محترم باشگاه و پشتيباني از تصميم و توجه جدي ايشان نسبت به رعايت اصول و ضوابط ديني از طرف بازيكنان، با توجه به تشكيك و ترديدي كه براي هيات مديره باشگاه استيل آذين در خصوص ميزان صحت و كم و كيف گزارش هاي ارائه شده به مديرعامل محترم باشگاه به وجود آمده است، پس از بحث و بررسي درباره موضوع مورد نظر، با پيشنهاد مديرعامل محترم براي ارجاع مورد به كميته انضباطي و تهيه گزارش لازم و ارائه گزارش به هيات مديره، به اتفاق آرا موافقت كرد.

 

حسين هدايتي، حميدرضا آصفي، علي ميرزايي، پرويز كاظمي، محمدرضا خروطي، صابري زفرقندي، شهاب الدين جهانيان، دكتر نصرا.. سجادي و مصطفي آجورلو ، اعضاي هيئت مديره اين باشگاه تهراني هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)