مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال سوئيس گفت: 105 سال در انتظار كسب بردي تاريخي برابر اسپانيا بوديم.

 

به نقل از سايت فيفا، اوتمار هيتسفلد پس از برد يك بر صفر برابر اسپانيا عنوان كرد: اين برد يك پيروزي تاريخي و فراموش ‌نشدني به حساب مي‌آيد. امروز مقابل تيمي برنده شديم كه 105 سال انتظار برد مقابلش را داشتيم.

اين مربي آلماني كه پس از جام ملت‌هاي 2008 زمام امور سوئيسي‌ها را برعهده گرفت، افزود: بديهي است از اين برد بسيار خوشحال هستم. تيم من امروز با تمام وجود تلاش كرد با يكپارچگي و همدلي نتيجه بگيرد كه خوشبختانه اينگونه نيز شد.

هيتسفلد گفت: از قبل مي‌دانستيم اگر بخواهيم باز بازي كنيم، حريف اين تيم نخواهيم شد. به همين دليل اول درصدد حفظ دروازه‌ بوديم و بعد بدنبال حمله به دروازه حريف. با اين تاكتيك به هدف خود رسيديم.

وي ادامه داد:‌ فكر مي ‌كنم با اين برد گامي بزرگ در جهت صعود از گروه و رفتن به مرحله يك هشتم نهايي برداشتيم. بعد از اين بازي بايد دنبال نتيجه در دو ديدار آينده باشيم. باور دارم بازي با شيلي سخت تر از اسپانيا است.چون الان همه از ما بيشتر انتظار دارند و هم حريف با شناخت بيشتري براي بازي با ما اقدام مي‌كند. از اين جهت بايد همچنان هوشيار و متحد باقي بمانيم.

تيم سوئيس امروز ساعت 18:30 به وقت تهران برابر اسپانيا از گروه هشتم قرار گرفت و با تك گل گلسون فرناندز يك بر صفر حريف نامي خود را شكست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)