پرسپولیس نیوز : در حالی که قرار بود پس از تغییر اسپانسر باشگاه پرسپولیس، حسین هدایتی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شود هنوز این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ طی هفته گذشته قرار بود حسین هدایتی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شود که این خبر مورد تایید خادم معاون وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت اما تا امروز اتفاقی نیفتاده است.

به رغم این که یک هفته از ملاقات خادم و حسین هدایتی و توافق این دو برای تامین هزینه های باشگاه پرسپولیس تا انتهای فصل توسط هدایتی می گذرد اما هنوز رسما خبر اضافه شدن هدایتی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.

اخباری که شنیده می شود حکایت از آن دارد که هر تغییر و انتصابی در باشگاه پرسپولیس باید به تایید وزارت افتصاد و  دارایی برسد چرا که متولی هر باشگاه و نهاد دولتی در پروسه واگذاری به بخش خصوصی وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی خواهد بود و در حال حاضر نیز از نظر قانونی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس و استقلال که در شرف واگذاری هستند برخلاف همیشه وزیر ورزش و جوانان نبوده و وزیر اقنصاد رئیس مجمع باشگاه است.

حسین هدایتی قرار است به عنوان اسپانسر به باشگاه پرسپولیس بازگردد و طبق توافقات انجام شده خودش و یک نفر دیگر عضو هیئت مدیره این باشگاه شوند. گزینه پیشنهادی هدایتی دکتر ضیاییان نام برده می شود و یکی از خبرگزاری های دولتی نزدیک به وزارت ورزش از برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به عنوان عضو جدید هیئت مدیره در کنار هدایتی و فرد نزدیک به او، جعفر کاشانی و مونسان به عنوان ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس یاد کرده اما گروه مالی گردگشری که برادر جهانگیری در آن مسئولیت دارد این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرد وی قصد ورود به پرسپولیس را ندارد.

باید دید تغییرات در پرسپولیس چه زمانی شکل رسمی به خود خواهد گرفت و از سوی وزارت ورزش رسما اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)