پرسپولیس نیوز : کمیته فنی پرسپولیس با 4 عضو از سوی هیات مدیره جدید قرمزها اعلام شد. اعضایی که باید دید نقش سمبلیک دارند یا قرار است وارد حیطه کاری علی دایی شوند.

درحالی که علی دایی هنوز با اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس دور یک میز ننشسته و ترجیحش بر این است که سال دوم قراردادش با پرسپولیس را این طور ادامه بدهد که طرف حسابش علیرضا رحیمی مدیر تیم باشد ، اعضای هیات مدیره دور هم جمع شدند و کمیته فنی تشکیل دادند.

 کمیته ای چهار عضوی با حضور افرادی چون بیژن ذوالفقارنسب که پیشتر هم یکبار در زمانی که اوج دعواهای دایی و کاشانی بود ، عضو این کمیته بود و در نهایت دایی از این تیم جدا شد. دیگر عضو جنجالی این هیات مدیره حسین عبدی است که سال قبل منتقد جدی باشگاه بود. البته نوک تیز انتقادات او به سمت رویانیان بود تا دایی اما گهگاهی از دایی هم انتقاد می کرد. به این دو عضو البته می توان نام امیر عابدینی را هم افزود . مردی که خود را در قواره مدیریت پرسپولیس می داند و برای هواداران این تیم هم جایگاهی ویژه دارد. جعفر کاشانی هم آخرین عضو هیات مدیره ای است که به گفته استیلی قرار است بر کار همه مربیان فنی تیم نظارت کنند. اما اینکه علی دایی مشروطه کمیته فنی را بپذیرد نکته ای است که به چالش بزرگ پیش روی باشگاه بدل می شود. تجمع اعضای زاویه دار با دایی در هیات مدیره چون زادمهر و استیلی و حضور چهره هایی چون ذوالفقارنسب و عبدی که این اواخر خیلی رابطه خوشایندی با دایی نداشتند باعث نگاه منفی دایی به کمیته فنی می شود از سویی دیگر حضور چهره ای چون عابدینی که هر جا باشد سعی به اظهار نظرهای اجرایی دارد ، سبب می شود تا کمیته فنی نتواند آن طور که علی پروین همیشه درباره این کمیته می گفت:«کشک » باشد.

آریا صالحی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)