نام هدایتی در میان نامزدهای هیات مدیره پرسپولیس وجود ندارد
مرجع خبری پرسپولیس :
در طی همین روزها در حالی قرار است اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شوند که طی ماه های گذشته لابی های بسیار زیادی برای حضور و یا عدم حضور برخی افراد در این فهرست انجام شده است. البته نفر اول این مذاکرات که خود علی سعیدلو است در قطر به سر می برد تا قسمتی از مذاکرات بی نتیجه باشد. در این میان اسم های زیادی مانند سروری ، سردار کوثری ، علی پروین و … برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس مطرح شده اما نکته اساسی و حاشیه برانگیز این روزها برای پرسپولیس حضور و عدم حضور هدایتی در هیات مدیره است .
از طرفی اخبار به دست آمده نشان می دهد که او از حضور در این فهرست شدیدا دور شده و موضع گیری های اخیرش علیه باشگاه پرسپولیس و کاشانی بی ارتباط با این ماجرا نیست . با این همه هدایتی فعلا علی کریمی را دارد و مانور خبری اش با او را هم آغاز کرده است .مخصوصا خبری که روز گذشته منتشر شد دقیقا نشان می داد که او در صورتی که در هیات مدیره باشد علی کریمی را هم به این تیم خواهد آورد.البته حسین هدایتی قبل از این انتظار داشت که به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شود اما فعلا به دلیل مشکلاتی که گفته می شود با علی سعیدلو پیدا کرده از فهرست جا مانده است.
البته 2 نکته اساسی در مورد این فهرست وجود دارد. اول اینکه اگر اعلام نشود ، پست حبیب کاشانی به عنوان سرپرست دیگر معنی نخواهد داشت . حبیب کاشانی هم قبل از این اعلام کرده بود که تا دوماه می تواند با این عنوان در پرسپولیس بماند.هر چند که به نظر می رسد او دیگر برای دو شغله بودن مشکلی ندارد و دیگر در این مورد صحبت نمی کند مخصوصا این که همه امور باشگاه پرسپولیس نقریبا برای یک سال انجام شده و از لحن خود کاشانی هم می شود فهمید که او ماندنی است .
پس کاشانی منتظر است تا زودتر اعضای هیات مدیره انتخاب شوند و او هم مدیرعامل پرسپولیس شود.اما از طرف دیگر اعلام کردن این فهرست هم می تواند حاشیه های دیگری را برای پرسولیس ایجاد کند.چون آن وقت دیگر تکلیف اشخاصی مانند علی پروین و حسین هدایتی درپرسپولیس مشخص می شود و اگر در فهرست نباشد حاشیه سازی ها هم اغاز می شود برای جامانده های شناخته شده که حاشیه سازی در سطح رسانه هاست و برای آن هایی که دولتی اند حاشیه سازی ها شاید موثر تر و غیر رسانه ای خواهد بود.نکته ای که در این میان باقی می ماند این است که به دلایل ذکر شده اصولا اعلام اعضای هیات مدیره پرسپولیس کلا اتفاقی به نفع این تیم نخواهد بود.چون همه چیز فعلا برای این تیم خوب است و کلا مشکل خاصی هم درباشگاه وجود ندارد . پس در بهترین حالت فقط شرایط حفظ می شود اما معمولا بهترین اتفاق ها رخ نمی دهند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)