هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال امروز تغییر نمی‌کند.

قرار است ساعت 16 امروز مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار شود اما همانند استقلال تغییرات در هیئت مدیره سرخپوشان نیز به هفته آینده موکول شد.

بر این اساس تغییر هیات مدیره پرسپولیس همزمان با استقلال در روز 21 خرداد اتفاق خواهد افتاد.

امروز مجمع استقلال در شرایطی برگزار شد که هیچ یک از اعضای هیات مدیره استقلال در آن حضور نداشتند.

در این جلسه وزیر ورزش و جوانان حضور ندارد و مرتضی فلاح به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان، قربانزاده به عنوان نماینده وزارت اقتصاد و ستاری به عنوان نماینده وزارت دادگستری حضور داشتند.

نکته مهم در این جلسه، احتمال عدم تغییر در هیات مدیره باشگاه استقلال است که احتمالا در روزهای آینده با توجه به نظر وزارت ورزش و جوانان و پس از بررسی گزینه های هیات مدیره صورت خواهد گرفت.

صبح امروز مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال با حضور نماینده‌های وزارت ورزش، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری برگزار شد. درحالی‌که پیش از این اعلام شده بود جلسه امروز برای تغییر و تحولات هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می‌شود، اما غیبت مدیران این باشگاه سوال‌برانگیز بود و می‌توان گفت این اتفاق نشانه اعتراض به اصرار حسین قربانزاده (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) برای برگزاری هرچه زودتر مجمع باشگاه استقلال و مشخص شدن ترکیب هیات مدیره این باشگاه است.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد لیست ارائه‌شده توسط قربانزاده برای معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حاوی افرادی است که مطرح نیستند. به همین خاطر وزارت ورزش پیش از این به وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده بود باید بررسی بیشتری روی این افراد صورت بگیرد و مجمع به تعویق بیفتد، اما قربانزاده با این مسئله مخالفت و اعلام کرد که این جلسه باید حتما در تاریخ اعلام‌شده (امروز، 16 خرداد) برگزار شود و همین مسئله مورد اعتراض وزارت ورزش و باشگاه استقلال قرار گرفت. با این حال جلسه امروز در حالی برگزار شد که 2 نفر به عنوان سهامداران استقلال در جلسه حضور داشتند تا به صحبت در مورد مشکلات این باشگاه بپردازند.

ضمن اینکه در جلسه امروز نماینده وزارت دادگستری به قربانزاده اعلام کرد افراد معرفی‌شده برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال افراد مطرحی نیستند و بررسی رزومه آنها نیاز به زمان دارد که همین موضوع باعث شد تا این مجمع به روز یکشنبه 21 خردادماه موکول شود که این موضوع با موافقت فلاح نماینده وزارت ورزش و جوانان هم همراه شد و در نهایت در مجمع بر اساس قانون تنفس اعلام شد.

در لیست اعلام شده توسط قربانزاده برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، هیات مدیره دو باشگاه 5 نفره خواهد بود.

بر اساس توافق صورت گرفته توسط وزارتخانه های ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری، انتخاب دو عضو از 5 عضو هیات مدیره با وزارت ورزش و انتخاب 3 عضو با وزارت اقتصاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)