مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف روال همیشگی برنامه نود این هفته به جای دوشنبه،امشب روی آنتن خواهد رفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برگزاری ال کلاسیکو موجب تغییر در زمان پخش برمامه 90 گردید.البته این مسئله عملا به سود عادل فردوسی پور تمام شد چون با توجه به روزهای برگزاری مسابقات لیگ برتر امشب می تواند به طور کامل حاشیه های هفته شانزدهم را برسی کند.


طبق روال همیشگی ناکامی ارتش سرخ همراه با داوری،لغو حکم علی دایی و دوپینگی جدید فوتبال و فوتسال ایران از جمله مسائلی است که امشب عادل به آن می پردازد.


 

البته به احتمال بسیار زیاد نتایج تیم امید هم مورد کنکاش قرار می گیرد.هرچند از این عادلی که ما در چند هفته اخیر دیده ایم هیچ بعید نیست در یک برنامه فوتبالی به ماجرای قتل و اعدام “شهلا جاهد ” همسر صیغه ای ناصر محمد خانی بپردازد.


نظرسنجی برنامه عادل هم به احتمال زیاد در مورد همان نتایج ضعیف تیم ملی امید ایران و غلامحسین پیروانی باشد. با توجه به اینکه عادل به دلیل بی شمار بودن هواداران پرسپولیس دیگر نظرسنجی را نخواهد گذاشت که هواداران پرسپولیس و استقلال در آن رقابت رقابت داشته باشند.

 

قرار است برنامه نود(90)امشب راس ساعت 22/30 روی آنتن برود اما بعید نیست با توجه به آلودگی هوا این برنامه با 15 دقیقه تاخیر پخش شود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)