پیشکشوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم در تبریز و پیروزی پرگل سرخ پوشان برابر ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با برنا ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس برابر ماشین سازی اظهار داشت: روند بازی و نتیجه ای که در این دیدار رقم خورد نشان داد یحیی گل محمدی و تیمش علاوه بر سه امتیاز به دنبال کسب تفاضل گل خوب بودند که برای این موضوع تیم با سیستمی هجومی در زمین حاضر شد و در نهایت دیدیم که بازی خوب پرسپولیس در این دیدار ابتکار عمل را از حریف گرفت و پرسپولیس برد دلچسبی را به دست آورد.

او در ادامه افزود: در این بازی زوج مهدی عبدی و شهریار مغانلو نمایش فوق العاده ای را داشتند و توانستند شب خوب و موفقی را رقم زده و گل های خوبی را برای پرسپولیس به ثمر برسانند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شکست برابر استقلال و اینکه این باخت نتوانست روند تیمی و روحی- روانی سرخ‌ها را متزلزل کند، تصریح کرد: خوشبختانه چارچوب و شخصیت تیمی و فنی پرسپولیس در زمین و روی نیمکت فنی اش آن قدر بالا است که حتی باخت برابر استقلال هم خدشه ای را به روند کاری پرسپولیس وارد نکرد.

کلهر تاکید کرد: معتقدم شاید حتی آن شکست انگیزه ای شد که پرسپولیس با جدیت و انگیزه بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند و آن باخت باعث نشد پرسپولیس از مسیرش منحرف شود.

او افزود: در حال حاضر رقابت خوب و سایه به سایه ای بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ وجود دارد و پرسپولیس از این مزیت برخوردار است که سرنوشتش برای قهرمانی را خودش رقم بزند و با شرایط خوبی که از نظر فنی و روحی- روانی حاکم است، رقم خوردن پنجمین قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست و تیم یحیی گل محمدی شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

کلهر درخصوص برخی شیطنت‌ها علیه پرسپولیس گفت: به هرحال طبیعی است که پس از پوکر پرسپولیس در لیگ برتر خیلی ها دوست نداشته باشند روند قهرمانی های این تیم ادامه پیدا کند و برخی سنگ اندازی ها را در مسیر پرسپولیس شاهد هستیم اما مهم این است پرسپولیس از مدیریت گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران باهوش و حرفه‌ای عمل می کنند و اسیر این حواشی و جریانات نمی شوند. تا زمانی که این هوشیاری از راس مدیریت تا سایرین ادامه‌دار باشد، کسی نمی‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود و هیچ قدرتی جلودار این تیم نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)