پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس پیش پرداخت اول رضایت نامه محسن مسلمان را به حساب باشگاه ذوب آهن واریز کرد.

 محسن مسلمان در شرایطی که در چند روز گذشته در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد، به دلیل عدم دریافت رضایتنامه اش از باشگاه پرسپولیس نتوانست سرخپوشان را برای سفر به ترکیه همراهی کند. محسن مسلمان که برای انجام آخرین مرحله تسویه حساب با باشگاه ذوب آهن به اصفهان فرا خوانده شده بود امروز عازم این شهر شد.

در توافقی که بین دو باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس انجام شده قرار بر این است که بابت رضایتنامه محسن مسلمان باشگاه پرسپولیس در سه مرحله مبلغی را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند که در مرحله اول این مبلغ به صورت نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس به حساب باشگاه ذوب آهن واریز شد.

قرار است سرخپوشان دو قسط بعدی رضایتنامه مسلمان را در دو فقره چک به باشگاه ذوب آهن پرداخت کنند که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این دو فقره چک را از طریق سازمان لیگ به باشگاه ذوب آهن پرداخت خواهد کرد که با مخالفت باشگاه اصفهانی روبه رو شده است. باشگاه ذوب آهن در نامه ای به طاهری اعلام کرده فقط در صورتی چک های باشگاه پرسپولیس را می پذیرد و رضایتنامه مسلمان را می دهد که این دو فقره چک از حساب خود باشگاه صادر شود.

فقیهی، معاون باشگاه ذوب آهن،  این خبر را تایید کرد.

همچنین طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس بلیت پرواز مسلمان به ترکیه برای ساعت 7 صبح روز سه شنبه هفته جاری رزرو شده تا پس از انجام مراحل اداری، دریافت رضایتنامه و ثبت قرارداد خود به اردوی سرخپوشان در ترکیه ملحق شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)