سه شنبه 18 فروردین(10:55) 

مرجع خبری پرسپولیس : مهدى واعظى سنگربان پرسپوليس كه به خاطر مريضى در طول عيد غايب تمرينات تيم بود،

 مقابل صباى قم هم نتوانست درون دروازه تيم قرار گيرد. واعظى اميدوار است سرمربى تيم ملى مانند افشين قطبى دل شير داشته باشد. در آستانه ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه با او گفت و گويى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:


pnnc • بيمارى ات بهبود پيدا كرد؟
وضعيتم خوب است و روز به روز بهتر مى شوم. قبل از سفر به عربستان به شمال رفتم و آنجا حشره اى مرا نيش زد كه بعد از اينكه از عربستان برگشتيم متوجه آن شدم نزد پزشك رفتم و برايم استراحت مطلق تجويز كرد. از دوم تا دهم استراحت كردم و از روز چهاردهم در تمرينات شركت كردم.

pnnc • پس با اين تفاسير مشكلى براى بازى مقابل الغرافه نخواهى داشت؟
خير، در سلامتى كامل هستم و طى اين چند روز تمرينات خوبى را پشت سر گذاشته ام در صورتى كه كادر فنى صلاح بداند بازى خواهم كرد. مقابل صباى قم حقيقى پيش از قرار گرفتن پشت ضربه پنالتى نزد عابدزاده رفت اما بر خلاف حركت توپ شيرجه زد و توپ گل شد… حركتى كه حقيقى در اين ديدار انجام داد بسيار در تمركز و روحيه گلر مؤثر است. به نظر من آن روز، روز حقيقى نبود و بد شانس ترين بازيكن پرسپوليس بود. بعضى روزها يك گلر دوست ندارد مقابل يك توپ بايستد آنروز براى حقيقى چنين بود.


pnnc • بازى مقابل الغرافه را چه طور مى بينى؟


كادر فنى شناخت خوبى از اين تيم دارند و اطلاعات خوبى در اختيار نفرات قرارداده اند. فكر مى كنم در تهران مقابل اين تيم قطرى مشكلى نخواهيم داشت. سطح فوتبال ما از فوتبال قطر بالاتر است و به عقيده من يقيناً پيروزى از آن ما خواهد بود.
pnnc • بعد از ناكامى هايى كه پرسپوليس در ليگ داشت، فكر مى كنى در آسيا مى توانيد به توفيقى دست پيدا كنيد؟
درست است كه نتوانستيم در ليگ نتايج خوبى كسب كنيم اما ليگ آسيا را به راحتى از دست نخواهيم داد. بعد از اين ناكامى ها با موفقيت در آسيا جبران گذشته را خواهيم كرد. سالى كه گذشت سال خوبى براى پرسپوليس نبود به اميد خدا با كسب جايگاه خوب در آسيا، امسال را بهتر آغاز مى كنيم.
pnnc • از شرايط تيم ملى حتماً مطلع هستى. فكر مى كنى چه كسى جايگزين على دايى خواهد شد؟
فرقى نمى كند چه كسى بيايد اما اميدوارم هر كسى اين سمت را برعهده مى گيرد مانند افشين قطبى دل شير داشته باشد.
pnnc • شايد شخص قطبى اين سمت را برعهده بگيرد
به نظر من كه قطبى بهترين انتخاب است. چرا كه او از كره اى ها شناخت خوبى دارد و در مدتى كه در ايران بوده نسبت به فوتبال ما و بازيكنان ايرانى اطلاعات كسب كرده است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)