پنجشنبه 15 اسفند(12:00) 

مرجع خبری پرسپولیس :  پرسپوليس در ادامه سريال ناكامى هاى خود در اين فصل هفتمين شكست را در كارنامه اش ثبت كرد تا از اين پس براى كسب مقام سومى و گرفتن سهميه آسيايى بجنگد. مهدى واعظى كه بعد از مدت ها به تركيب اصلى سرخپوشان بازگشته است درخصوص بازى تيمش مقابل مقاومت سپاسى پاسخگوى سؤالات ما شد: 

pnnc • بازهم يك باخت مقابل تماشاگران و در ورزشگاه آزادى!
فوتبال همين است و اگر خوب بازى نكنى و قدر موقعيت هاى گل را ندانى، شكست مى خورى. ما بايد قبول كنيم روز خوبى را پشت سر نگذاشتيم و اشتباهاتى داشتيم كه منجر به دريافت ۲ گل شد. 

pnnc • به نظرت چرا پرسپوليس اينقدر بد بازى كرد؟
دليل خاصى نداشت و همه چيز براى انجام يك بازى خوب و پرگل آماده بود اما وقتى روى ضد حمله دروازه مان باز شد تيم از هم پاشيد و قدر موقعيت هاى خوبى كه نصيبمان شد را هم ندانستيم.

آن طور كه به نظر مى آمد تيمتان با استرس بالا بازى مى كرد. چرا؟
دليلى ندارد بازيكنان تيم استرس داشته باشند. وقتى آرامش در تيم قبل از مسابقه و در حين بازى حاكم بود، بايد بهتر از اينها بازى مى كرديم. به طور مثال استرس را تماشاگران وارد مى كنند و همان طور كه ديديد آنها هم خيلى خوب تيمشان را مورد تشويق قرار دادند.
اين پرسپوليس خيلى هواداران را نسبت به آينده خودش در ليگ و مسابقات آسيايى نااميد كرد. قبول داريد؟
بايد قبول كنيم كه ديگر هيچ شانسى براى قهرمانى نداريم و اگر نجنبيم مقام سومى و سهميه آسيايى را هم از دست مى دهيم. البته من شرايط تيم را ايده آل مى بينم و معتقدم باخت به مقاومت اتفاقى بود و ديگر تكرار نمى شود.
يعنى پرسپوليس در ديدارهاى آسيايى كوچكترين مشكلى نخواهد داشت؟
قطعاً بازيكنان تيم باانگيزه متفاوتى در مسابقات آسيايى حاضر مى شوند و چون آنجا بحث دفاع از حيثيت فوتبال ايران مطرح است ديگر جاى اين اشتباهات بچه گانه نيست.
فكر مى كنيد هواداران در بازى هفته آينده مقابل الشارجه استقبال خوبى به عمل آورند؟
هواداران هم مثل ما بازيكنان، براى شروع مسابقات آسيايى لحظه شمارى مى كنند و از اينكه بعد از سال ها تيم محبوبشان در مسابقات برون مرزى شركت مى كند خوشحالند. تصور اينكه ورزشگاه آزادى در روز مسابقه با الشارجه پر نشود سخت است و انشاء الله با حمايت آنها در اين مسابقه شكست مقابل مقاومت را جبران مى كنيم.
چقدر روى گل هاى دريافتى مقابل مقاومت سپاسى مقصر بوديد؟
دروازه بان ها روى هر گلى كه دريافت مى كنند مقصرند، همان طور كه كل تيم نقش دارند. مدافعان در دفع توپ بى دقت عمل كردند و من هم تلاشم را براى بسته نگه داشتن دروازه خود انجام دادم كه بى نتيجه ماند.
واعظى توانسته به روزهاى اوجش برگردد؟
براى من مسابقات آسيايى از اهميت بالايى برخوردار است و از اين رو يك برنامه آماده سازى خوب و بلندمدت براى اين رقابت ها داشتم و خدا را شكر الان در بهترين شرايط قرار دارم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)