سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: «آن پرچم مجعول فقط 2، 3 دقیقه در استادیوم بود.»

حسن آذرنیا درباره پرچم مشکوک و مجعولی که از سوی چند تماشاگر نما در استادیوم نصب شده بود اظهار داشت: «در اواخر نیمه اول مدیر رسانه ای تیم آن پرچم را به من نشان داد و آن را دیدم. فاصله زیاد بود و نتوانستم بخوانم و ببینم روی آن چه نوشته است. باید بگویم از بین 80 هزار تماشاچی که به استادیوم می آیند عده ای تماشاگرنما هم با غرض دست به چنین کارهایی می زنند.»

وي افزود: «باشگاه تراکتورسازی این اقدام را کاملا محکوم می کند و معتقدیم آنها هرگز هوادار واقعی تراکتور نیستند. من نمی دانم که آنها دستگیر شده اند یا خیر اما آن پرچم فقط 2، 3 دقیقه در استادیوم بود. این راهم اضافه کنم که چنین مساله ای ربطی به کانون هواداران ندارد چراکه کل آنهایی که در استادیوم بودند عضو کانون که نیستند. ورزشگاه های ما هم که مثل اروپا شماره صندلی ندارند که بتوانند افراد شناسایی کنند.»

آذرنیا درباره حضور پرشور تماشاگران در دیدار تراکتور و الجزیره اظهار داشت: «همه شاهد بودند که چه جوی در ورزشگاه به وجود آمده بود. از همه مردم تبریز و آنهایی که تلاش کردند تا این مسابقه در بهترین شرایط برگزار شود، تشکر می کنم. تیم ما به خوبی جواب هواداران را داد و یک سر و گردن بالاتر از حریف بودیم. خوشحالم که گام اول را محکم برداشتیم. این برد برای ما بسیار مهم بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و زمینه ای برای موفقیت های بعدی باشد.»

وی ادامه داد: «نماینده AFC دیروز وقتی جو را دید شوکه شد. می گفت در هیچ جای دنیا چنین هوادارانی را ندیده است. حتی بازیکنان و مربیان الجزیره به ورزشگاه آمدند با شنیدن سر و صداها متعجب شدند و مربی شان می گفت در اسپانیا برای تیم ملی این کشور هم چنین جمعیتی به ورزشگاه نمی رود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)