مرجع خبری پرسپولیس : مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال با انتقاد از صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران تیم ملی هواداران باشگاه‌ها هم هستند و نباید با این حرف‌ها به صف بندی طرفداران ملی پرداخت.

 

خسرو والی زاده اظهار داشت: منظور کی روش در مصاحبه خود فقط پرویز مظلومی نبود که او این صحبت ها را به خود گرفته است. هدف سرمربی تیم ملی از این حرف ها این بود که ذهن مردم روشن شود و بدانند این تیم با چه مشکلاتی روبروست.

 

وی با بیان اینکه کی روش قصد ندارد جواب مظلومی را بدهد، تصریح کرد: کی روش وقت ندارد وارد این جریان ها شود و جواب مظلومی را بدهد، اما وقتی تمرینات تیم ملی سه ماه تعطیل می شود سرمربی این حق را دارد که برای یک مسابقه رسمی 12 روز اردو برگزار کند و بازیکنانش را در اختیار بگیرد.

 

مدیر رسانه ای تیم ملی با تاکید بر اینکه صحبت مظلومی به ضرر تیم ملی تمام می شود، یادآور شد:  صحبت های مظلومی غیر حرفه ای بود و همین مسئله باعث می شود تا هواداران تیم ملی خط بندی شوند و مقابل هم قرار بگیرند.

 

والی زاده همچنین در خصوص صحبت های کریم باقری با کارلوس کی روش برای سرپرستی تیم ملی تاکید کرد: بعد از بازگشت کی روش از مرخصی هیچ صحبتی بین او و باقری انجام نگرفته است و فعلا خبری از سرپرستی باقری نیست. من بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد و باقری روی نیمکت تیم ملی بنشنیند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش از برگزاری یک نشست هم اندیشی با سردبیران رسانه های مختلف خبر داد و گفت: در نظر داریم در هفته های آینده نشست های جداگانه ای را با سردبیران خبرگزاری ها، روزنامه ها و رادیو و تلویزیون داشته باشیم. این نشست همانند جلسه ای است که کی روش با مربیان لیگ برتری داشت. او می خواهد با تفکرات سردبیران بیشتر آشنا شود و از نظرات آنها استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)