باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود اقدام به دریافت وام دلاری از یک بانک کرده است و باید این مبلغ را به‌صورت یک‌جا و در تاریخ سررسید به بانک بازگرداند.

معضل «بی‌پولی» در باشگاه‌های ایرانی به‌خصوص استقلال و پرسپولیس پدیده‌ای آشنا برای هواداران است، دو باشگاهی که با وجود فروش بخشی از سهام‌شان و تزریق 350 میلیارد به حساب آن‌ها باز هم چاه بدهی‌های‌شان پُر نشده است و ظاهراً هرچه پول به باشگاه‌ها رسیده بر باد رفته است.

باشگاه پرسپولیس که طی هفته‌های گذشته برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی خود به‌شدت با مشکل مالی مواجه شده بود، سرانجام طی چند روز گذشته بخشی از مطالبات خارجی‌های خود را پرداخت کرد تا خیال هواداران از این بابت اندکی راحت شود؛ اما سؤال اینجاست؛ در این اوضاع آشفته ارز و شرایط مالی باشگاه، پرسپولیسی‌ها «دلار» از کجا آوردند؟

شرایط باشگاه پرسپولیس در حالی بدتر می‌شود که این باشگاه باید تا چند هفته آینده قسط دوم (حدود 200 هزار یورو) رادوشویچ را پرداخت کند و به همین دلیل سرخپوشان علاوه بر پرداخت مطالبات خارجی‌های باشگاه باید فکری هم به حال قسط دردسرساز رادوشویچ کنند.

باشگاه پرسپولیس که در سال 1401 مبلغ 138 میلیارد تومان از یک بانک وام گرفته بود، برای برطرف شدن مشکل مالی خود بار دیگر دست به دامن این بانک شده است و این‌بار با این تفاوت که پرسپولیسی‌ها به‌صورت دلاری از این بانک پول دریافت کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس که طی هفته‌های گذشته به‌شدت به‌دنبال تأمین منابع ارزی برای پرداخت بدهی‌های خود بوده است، در آخرین اقدام خود مبلغ 150 هزار دلار از این بانک وام دریافت کرده است تا فعلاً مشکلات مالی باشگاه برای مقطعی برطرف شود. سرخپوشان باید مبلغ این وام را به‌صورت یک‌جا و در تاریخ سررسید پرداخت کنند.

علاوه بر این پول، شنیده می‌شود پرسپولیس طی چند ماه اخیر در چندین نوبت دیگر نیز اقدام به دریافت وام «دلاری» از بانک کرده است که برخی‌ها از آن‌ها تسویه شده است و برخی دیگر باید در تاریخ سررسید پرداخت شود، به‌نظر می‌رسد ضمانت باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن این پول‌ها باز هم از محل پول بورسی سپرده‌گذاری‌شده نزد این بانک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)