اتوبوس تیم فوتبال شهرداری نوشهر در مسیر بازگشت به استان مازندران، گرفتار بهمن شد و یکی از اعضای این تیم در این حادثه تلخ جان باخت.

اعضای تیم شهرداری نوشهر برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل سایپا و بادران به تهران سفر کرده بودند و در راه بازگشت به نوشهر بودند که سقوط بهمن باعث شد چنین حادثه ای رقم بخورد. اتوبوس این تیم به علت سقوط بهمن، به پایین جاده پرت شد.

۱۹ نفر در این حادثه مصدوم شدند و یک نفر هم فوت کرده است، البته هنوز دقیقا مشخص نیست چه کسی از اعضای تیم شهرداری نوشهر فوت کرده است.

هدایت تیم شهرداری نوشهر به عهده محسن بنگر است.

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل بحران استانداری البرز در این باره گفت: بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس، بهمنی از برف به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد کرد و باعث واژگونی اتوبوس و سقوط آن از ارتفاع حاشیه جاده به پایین شد. این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه این اتفاق رخ داده است و علاوه بر یک کشته، چندین مصدوم نیز این حادثه داشته است که مصدومان در بیمارستان استان البرز در حال مداوا و رسیدگی هستند. طبق هماهنگی‌های انجام شده رئیس هیئت فوتبال و مسئولان ورزش البرز هم در بیمارستان حضور دارند و در حال رسیدگی به وضعیت ورزشکاران استان مازندران هستند.

وی افزود: البته چند مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند اما برخی دیگر نیز همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرزمهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: ساعت ۲:۱۷ بامداد شنبه ۲۳ اسفند ماه، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در پیچ سرهنگ جاده چالوس به اورژانس اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال برخورد بهمن با اتوبوس و شرایط نامساعد جوی رخ داده بود گفت: بلافاصله هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان البرز به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: اتوبوس حامل تیم، ۲۰ سرنشین آقا داشت که از تهران راهی نوشهر بودند که متاسفانه یک نفر در دم جان باخته و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

بابایی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، پنج نفر از مصدومین به بیمارستان امام علی (ع) و مابقی به بیمارستان شهید مدنی کرج جهت ادامه روند درمان انتقال داده شدند.

وی در پایان اعلام کرد: خوشبختانه وضعیت مصدومین حادثه پایدار و رو به بهبودی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)