پرسپولیس نیوز :  مسئول نقل و انتقال باشگاه نفت تهران گفت که تصمیمات در این باشگاه به صورت جمعی گرفته می‌شود و نه فردی. او همچنین از مشخص شدن تکلیف چند بازیکن این تیم در روز آینده خبر داد.

حسین آل اسحاق در خصوص اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند بدون کسب اجازه از او راهی باشگاه پرسپولیس شد گفت: ابتدا باید بگویم در خصوص نفراتی که از جمع ما جدا خواهند شد یا نفراتی که به جمع ما ملحق می‌شوند در 24 ساعت آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

وی افزود: مطمئنا هر تصمیمی که در باشگاه نفت گرفته می‌شود تصمیم جمعی است و ما در این زمینه قبل از هر چیز صلاح باشگاه را در نظر می‌گیریم. قطعا در درجه اول صلاح باشگاه مهم است و در درجه دوم آینده بازیکن اهمیت دارد.

آل اسحاق درباره اینکه آیا در این میان نقش کادر فنی در اتخاذ تصمیمات کمرنگ است یا نه، تصریح کرد: مطمئنا ما از سرمربی تیم هم نظر می‌پرسیم اما تاکید می‌کنم تصمیمات را در باشگاه یک فرد نمی‌گیرد بلکه یک گروه بعد از جمع‌بندی به نتیجه می‌رسند. به طور مثال شخصِ آل اسحاق در زمین مسابقه حرف اول و آخر را نمی‌زند بلکه یک تیم فوتبال تشکیل شده از یازده بازیکن، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات، مدیریت و… که هر کدام در تیم جایگاه خاص خودشان را دارند و تصمیماتی هم که در این مجموعه گرفته می‌شود جمعی است و نه فردی.

مسئول نقل و انتقال باشگاه نفت تهران در واکنش به این سوال که تکلیف بیرانوند در نهایت چه خواهد شد گفت: همانطور که گفتم در خصوص 5 – 6 بازیکنی که قرار است از نفت جدا شوند و نفرات دیگری جای آنها را بگیرند در 24 ساعت آینده همه چیز مشخص خواهد شد. در ابتدای فصل هم در خصوص بیرانوند و جدایی از نفت حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد اما در نهایت با یک تصمیم جمعی بازیکن در تیم ماند. برای ما بیرانوند، شیخ‌ویسی و بقیه بازیکنان فرقی نمی‌کنند و همه بازیکنان برای ما تا یک اندازه اهمیت دارند و اگر قرار باشد در خصوص آینده هر کدام از آنها تصمیم گرفته شود مطمئنا باز  هم اول مصلحت باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شاید برخی تصمیمات جمعی و سیاست‌های باشگاه آنچنان با سیاست‌های کادر فنی همخوانی نداشته باشد عنوان کرد: همانطور که گفتم گاهی ممکن است ما تصمیماتی بگیریم که با سیاست‌های سرمربی تیم همخوانی نداشته و شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. به طور مثال بازیکنی مثل مومنی در نیم فصل اول فقط 20 دقیقه بازی کرد و بابت این موضوع نیز خیلی هم ناراحت شد اما ما تصمیم جمعی گرفتیم که او را راهی تیم دیگری شود. مطمئن هستیم که این بازیکن توانایی بالای خودش را در استقلال نشان خواهد داد. همانطور که کمال کامیابی نیا در پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشته و باعث افتخار باشگاه نفت هم بوده است.

آل‌اسحاق خاطرنشان کرد: تصمیمات جمعی که در باشگاه گرفته می‌شود برای مصلحت باشگاه است. باشگاه نفت طبق سیاست‌های خودش عمل می‌کند و کادر فنی نیز بخشی از مجموعه باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)