مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از قطعی شدن پارگی رباط صلیبی‌اش با انتشار یک پست در فضای مجاری وعده داد که برای بازی در تیم ملی و پرسپولیس قوی‌تر بازخواهد گشت.

پس از بازگشت تیم ملی به تهران و انجام عکسبرداری MRI مشخص شد که مدافع ملی‌پوش پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حدود ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.

پورعلی‌گنجی پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

به نام خدایی که همیشه به اندازه بزرگی باور من نسبت به خودش تو زندگی شخصی و فوتبالیم نقش مهمی در بزرگ کردن شخصیت، اسم و رسم من، عزت و اعتبار دادن به من داشت، داره و خواهد داشت…عمل، ویلچر، عصا، فیزیوتراپی، راه رفتن تک‌پا، دویدن و … بازی برای تیم ملی و پرسپولیس ۶ ماه طول می‌کشه.

مسیر سخته اما سن من طوریه که هم می‌دونم چطوری با این قضیه رفتار کنم و هم خیلی خوب می‌دونم که چطوری با قدرت برگردم و دوباره همون شماره هشتی بشم که مردم از من انتظار دارند.

فکر خودم رو درگیر این اتفاق نمی‌کنم، چون قراره دوباره خیلی چیزها یاد بگیرم و قوی‌تر و باتجربه‌تر برگردم و بر می‌گردم به زودی و با صلابت بیشتر به بازی کردنم ادامه می‌دم برای پرسپولیس و تیم ملی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)