معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از این تیم گفت: یقینا به این رای اعتراض خواهیم کرد اما پرسش من این است که واکنش کمیته انضباطی به حرف زشت داور به بازیکن استقلال چیست؟

محسن بزرگی در گفتگو با مهر در خصوص کسر یک امتیاز از استقلال به خاطر فحاشی هواداران این تیم در بازی با سپاهان گفت: من در جریان پروسه رسیدگی به این موضوع نیستم و به معاونت حقوقی باشگاه نیز چیزی ابلاغ نشده است اما یقینا به این رای اعتراض خواهیم کرد.

وی افزود: باید دید موضوع تخلف چه بوده و به چه دلیلی صورت گرفته است چون درآئین نامه انصباطی کسر امتیاز پیش بینی شده است اما باید دید آیا این رای از نظر مقررات انضباطی وجاهت دارد یا خیر. من اگر رای را ببینم و مستندات و دلایل آن را بررسی کنم بهتر می توانم نظر دهم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا زمان اعلام رای را مناسب می دانید عنوان کرد: به طور حتم در شب قبل از بازی با فجر سپاسی زمان مناسبی برای اعلام رای نیست. باشگاه استقلال در موارد مشابه رفتار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است که نمونه آن به موضوع جباری بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم که این هفته برای جباری احضاریه صادر می‌شود و می‌توانستم قبل از دیدار با سپاهان مصاحبه کنم که احضاریه می‌آید اما این کار را نکردیم تا حاشیه سازی نشود با این حال نمی‌دانم چرا آقای حسن زاده اخیرا با ما نامهربان شده است و این رفتارهای وی برای من جای سئوال دارد. شاید به خاطر محرومیت فصل گذشته برهانی و مصاحبه های من بوده است.

بزرگی ادامه داد: جایگاه من جایگاه دفاع از استقلال است و با کمیته انضباطی پدرکشتگی ندارم در آینده هم ممکن است برای بطلان رای کمیته انضباطی برخی مسائل را به دادگاه بکشانیم آقایان هم بهتر است دست از نامهربانی بردارند.

وی با اشاره به رفتار داور دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: آقای حسن‌زاده حتما مصاحبه سرپرست تیم ما را مبنی بر اینکه داور به بازیکن استقلال فحاشی کرده، خوانده است. داور که خود نماد قانون و قاضی فوتبال است با یک لحن زشت بازیکن ما را خطاب کرد و این موضوع رسانه ای شد و حالا پرسش من این است که واکنش کمیته انضباطی در قبال رفتار داور چیست؟

معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین تصریح کرد: من به جامعه داوران احترام می گذارم و دست تک تک آنها را هم می بوسم همه آنها افراد تحصیلکرده، متین و با شخصیتی هستند ولی داور بازی ما با سپاهان آن رفتار را از خود بروز داد اما کمیته انضباطی حتی یک کلام هم نگفت که آقای ماجدی واقعا چه اتفاقی در زمین رخ داده بود.

بزرگی همچنین گفت: حتما جواب آقای حسن‌زاده این است که چرا استقلال تاکنون شکایت نکرده است ما وقتی تماشاگر را محکوم می‌کنیم باید آن طرف قضیه را هم ببینیم موضوع باید دو طرفه باشد، ما حتی می‌توانستیم از داور شکایت کیفری کنیم چون رفتار وی جرم است. این یک مقدار احساس خوبی را به آدم نمی‌دهد اینکه چرا امشب رای اعلام شده مشخص است زمان خوبی برای آن در نظر گرفته نشده و باید برخی مسائل روشن شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)