در حالیکه پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم پیکان است، مسئولان این باشگاه اجازه جدایی به بازیکن خود نمی‌دهند.

یحیی گل‌محمدی و همکارانش به دنبال جذب یک مهاجم در نقل و انتقالات نیم فصل هستند و گویا علیرضا کوشکی یکی از گزینه‌های اصلی آنهاست.

مهاجم جوان و ۲۱ ساله پیکانی‌ها در فصل جاری بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذشته است و حالا مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار دارد. مهاجمی که مدنظر مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در تیم ملی زیر ۲۳ سال هم بود اما باشگاه پیکان کوشکی را به این تیم نداد.

کادر فنی سرخپوشان معتقد است سبک بازی این بازیکن به تاکتیک پرسپولیس می‌خورد و خیلی زود می‌تواند با تیم هماهنگ شود، اما یکی از مسولان باشگاه پیکان که نمی‌خواست نامش فاش شود به خبر ورزشی گفت: ما هم مثل شما چنین اخباری را شنیدیم ولی باشگاه پرسپولیس هیچ نامه رسمی نداده است. ضمن اینکه کوشکی یکی از بازیکنان اصلی پیکان است و خود ما نیاز به چنین بازیکنانی داریم. در واقع ما هم به دنبال تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم و نمی‌توانیم بهترین بازیکنان خود را واگذار کنیم. البته خود مجتبی حسینی سرمربی تیم هم مخالف جدایی این بازیکن است.

کوشکی در هفته دهم لیگ برتر و در دیدار پیکان با پرسپولیس که به برتری ۳ بر یک سرخپوشان انجامید، از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ دروازه حامد لک را باز کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)