سرپرست تیم نفت تهران از معرفی سرمربی این تیم در پایان هفته آینده خبر داد.

سرپرست تیم نفت تهران درگفتگو با نامه در مورد وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: با چند گزینه ی ایرانی در حال مذاکره هستیم و به هیچ عنوان سراغ مربیان خارجی نخواهیم رفت زیرا به توانمندی های مربیان ایرانی اعتقاد داریم. فکر می‌کنم تا اواخر هفته آینده سرمربی تیم ما مشخص شود اما فعلا نمی توانم از کسی اسم ببرم.
ایرانیان ادامه داد: بعد از مشخص شدن سرمربی تیم، سراغ جذب بازیکنان خواهیم رفت هرچند هم اکنون نیز نیم نگاهی به برخی از بازیکنان جوان که در تیم های پایه ی نفت بازی می کنند داریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نوروزی در نفت می ماند یا به پرسپولیس می‌رود اظهار داشت: نوروزی تا پایان نیم فصل آینده با ما قرارداد دارد و پرسپولیس نیز تا کنون هیچ گونه مکاتبه یا پیشنهادی در خصوص انتقال نوروزی به این تیم با ما نداشته است. این گونه صحبت ها که در مورد جدایی نوروزی مطرح می شود فقط در حد حرف است و واقعیت ندارد تا کنون خود نوروزی نیز هیچ صحبتی در خصوص رفتن از تیم نفت با ما انجام نداده است و همانطور که گفتم این مسائل واقعیت ندارد اما اگر باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن رضا نوروزی است باید طبق قانون با ما مکاتبه و مذاکره کند.
 
ایرانیان در ادامه به سقف بودجه ای که سازمان لیگ برای باشگاه های کشور مشخص کرده اشاره کرد و گفت: در فصلی که گذشت بودجه ی باشگاه ما هفت میلیارد بود و احتمالا برای فصل آینده 15 درصد افزایش داشته باشد که با توجه به شرایط باشگاه برای ما کافی خواهد بود و امیدوارم یا خلاقیتی که مدیران باشگاه خواهند داشت در فصل آینده نیز تیمی قدرتمند داشته باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: معتقدم سقف بودجه ای که سازمان لیگ تعیین کرده، توسط برخی از تیم ها رعایت نخواهد شد و در این میان تیم هایی مثل نفت که از بودجه های آنچنانی بر خوردار نیستند متضرر خواهند شد. هزینه ی تیم ما 4 سال پیش مبلغی در حدود سه و نیم میلیارد تومان بود در حالی که اکنون هیچ باشگاه لیگ یکی را پیدا نمی کنید که کمتر از شش میلیارد هزینه کرده باشد. امیدوارم مسئولین سازمان لیگ و دستگا های نظارتی بر موضوع سقف بودجه نظارت بیشتری داشته باشند تا تیم هایی همچون تیم ما که در فصل گذشته گرانقیمت ترین بازیکنش 400 میلیون تومان دریافت کرد متضرر نشوند.
 
سرپرست باشگاه نفت تهران درپایان گفت: زمانی که سقف قرارداد برای بازیکنان تعیین شده بود تا حدودی قیمت ها کنترل شد هر چند همان موقع نیز این قانون توسط برخی رعایت نشد اما اگر در شرایط کنونی نیز برای مبلغ قرارداد بازیکنان سقف تعیین کنند شاید دیگر شاهد قرارداد های  میلیاردی نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)