پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل‌آذین در صفحه شخصی‌اش مبنی بر اینکه کمک مالی او به پرسپولیس وصول نشده واکنش تندی نشان داد.

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین که گفته می‌شود برای جذب بازیکن به پرسپولیس کمک مالی انجام داده در این‌باره و در خصوص اینکه اظهاراتی برعلیه کمک مالی او به پرسپولیس منتشر شده در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده است.

هدایتی در یکی از شبکه‌های مجازی نوشته، دروغ بزرگ! متأسفانه در اخبار بعضی از سایت‌ها دیدم که نوشته‌اند کمک اینجانب به کار پرسپولیس نیامده‌ است! خبر فوق مبنی بر عدم حصول وجه تأمین شده برای کمک به باشگاه پرسپولیس منتشر شده که دروغ محض است. خوشبختانه مبلغ فوق به میزانی بوده که حداقل شش بازیکن جدید به تیم اضافه شود. این اخبار جز انحراف اذهان علاقه‌مندان به باشگاه پرسپولیس از یک طرف و از طرف دیگر صدمه زدن هدفدار به این جانب که همواره بدون چشم‌داشت از هر تلاشی برای اعتلای این باشگاه و تیم ملی کشورم دریغ نکرده‌ام نیست. ضمناً اینجانب هیچگونه اطلاع و دخالتی در جذب یا عدم جذب بازیکن نداشته و جا دارد مسئولان محترم در این زمینه شفاف‌سازی نمایند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)