حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در استقلال با واکنش های متفاوت هواداران استقلال مواجه شده است.

به گزارش نامه ، مسئولان استقلال که در ابتدای فصل جاری با پرسپولیسی های سابق مثل پژمان نوری، محمد قاضی و علیرضا نیکبخت واحدی قرارداد امضا کردند در نیم فصل نیز به سراغ مهرداد اولادی رفتند تا چهارمین پرسپولیسی نیز به استقلال بپیوندد.

این اتفاق با انتقاد گسترده هواداران استقلال مواجه شده و تاکید کردند که علاقه ای به حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در تیم خود ندارند.

گروهی از هواداران استقلال اما که خود را حامی واقعی امیر قلعه نویی می دانند، معتقدند اعتراض ها به حضور نفرات پرسپولیسی نیست بلکه مشکل منتقدان، قلعه نویی است.

آنها برای اثبات ادعای خود اعلام کردند که در گذشته و در زمان پرویز مظلومی نیز نفراتی مانند الونگ الونگ، فرزاد آشوبی، محمد محمدی و هوار مولا محمد که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند به استقلال پیوستند اما خبری از هجمه علیه کادر فنی و مدیران باشگاه نبود و همه سکوت کردند.

حامیان قلعه نویی بر این باورند که منتقدان فعلی در ابتدای فصل مخالف حضور محمد قاضی بودند ولی پس از گلزنی های وی او را خریدی عالی قلمداد کردند و بعید نیست در صورت درخشش احتمالی اولادی نیز انتقادهای گذشته خود را فراموش کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)