محمد خدابنده‌لو اعلام کرد برای انتقال او به پرسپولیس باید مدیرعامل‌های دو باشگاه با یکدیگر توافق کنند.

در شرایطی که در روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص توافق باشگاه پرسپولیس با مس رفسنجان برای انتقال محمد خدابنده‌لو مطرح شده است، این بازیکن در ترکیب تیمش برای دیدار با نساجی حضور داشت‌، مسابقه ای که همه از آخرین بازی او با پیراهن مس یاد کردند.

خدابنده‌لو پس از پایان بازی و پیروزی مس در گفت‌وگویی در خصوص بازی گفت: بازی خیلی خوب بود. تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد و سوار بودیم. توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و فکر می‌کنم همه بازیکنان امروز عالی بودند.

او سپس در واکنش به اینکه در آخرین دیدار برای مس درخشان ظاهر شد و پاس گل داد، گفت: نه، من همیشه سعی کردم برای تیمم خوب بازی کنم‌. همه اکثرا آمار را می‌بینند اما من همیشه سعی کردم بهترین بازی‌ام را انجام بدهم.

خدابنده‌لو در واکنش به اینکه آیا هواداران پرسپولیس او را پرسپولیسی بدانند، گفت: شنبه همه چیز مشخص می‌شود. نقل و انتقالات تا هفته است و مدیران دو تیم باید تصمیم بگیرند.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد به پرسپولیس برود، عنوان کرد: باید مدیرعامل‌ها توافق کنند. اگر تصمیم مدیران آن چیزی باشد که صحبت کردیم بله آخرین بازی من بود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)