پرسپولیس نیوز :  مدافع سپاهان اعتقاد دارد بازی این تیم مقابل استقلال باید حداقل با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید.

شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: نتیجه بازی مساوی یا برد ما باید می‌شد.

وی در مورد دلیل حضورش در رختکن استقلال گفت: امید ابراهیمی دوست من است و خواستم من را تا یک‌جا برساند!

 

وی در مورد حضورش در تیم پرسپولیس گفت: الان فصل تمام شده و چند روز می‌روم استراحت کنم و بعد از دو تا سه روز آینده در مورد این موضوع تصمیم  می‌گیرم.

مدافع سپاهان در مورد شایعه پیوستش به پرسپولیس تصریح کرد: من  قرارداد نبسته‌ام و تا شنبه یا یکشنبه تکلیفم مشخص خواهد شد. باشگاه سپاهان را دوست دارم اما قرارداد من تمام شده و این حق را دارم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند.

 

بازیکن تیم سپاهان در واکنش به این سوال که خبرنگاران همه مسائل را رصد می‌کنند و در واقع همه خبرها را پیگیری می‌کنند از رنگ استوک، مچ‌بند شما یک طوری به پرسپولیسی‌ها نشان داده‌ای که شاید یکی دو ماه دیگر به عنوان بازیکن پرسپولیس مصاحبه کنید اگر چنین چیزی صحت دارد بگویید تا مردم بدانند،‌گفت:‌من باشگاه سپاهان را دوست دارم قراردادم تمام شده است دوست دارم آخر فصل تصمیم بگیرم کجا بروم و یا اینکه نروم من ده بازی این کفش را پوشیدم. این یک رنگ خاصی است که دوست دارم.پرسپولیس پیشنهاد داده به هر حال باشگاه بزرگی است و بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است،‌همه بازیکنان دوست دارند در این باشگاه بازی کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا تصمیم نگرفتم ان‌‌شاءالله در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا تماسی با او برقرار شده یا خیر و اینکه آیا دیداری با برانکو داشته است، گفت: نیم‌فصل با من تماس گرفته شد. من از نزدیک او را ندیدم حالا ان‌شاالله او را می‌بینم.

وی در مورد اینکه گفته بود با سروش رفیعی هم بازی خواهد شد و الان رفیعی امکان دارد از پرسپولیس جدا شود، عنوان کرد: رفیعی اگر از اروپا پیشنهاد داشته باشد می‌رود وگرنه تیم‌های عربی نخواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)