پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکرات ما با اسپانسر برای ایجاد تعاملی مناسب همچنان ادامه دارد.

مهدی خواجه‌وند در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه با اسپانسر فسخ شده است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و مذاکرات ما برای ایجاد تعاملی مناسب ادامه‌دار است. اگر قرارداد فسخ شده بود دیگر مذاکره‌ای صورت نمی‌گرفت هر چند حق فسخ قرارداد با باشگاه است.

وی در واکنش به این مسئله که شایعه شده از 13 میلیارد پولی که اسپانسر به باشگاه تزریق کرده تکلیف 5 میلیارد آن مشخص نیست و گم شده، خاطرنشان کرد: اسپانسر تا امروز نزدیک به 10 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده که نوع پرداخت آن کاملاً مشخص است. برای اولین بار باشگاه حساب دولتی دارد، خزانه‌دار در باشگاه مستقر است و ذی‌حساب هم همه چیز را زیر نظر دارد، با چنین شرایطی چنین فرضیه‌ای قابل تصور نیست و احتمال این اتفاق هم وجود ندارد و هیچ پولی از باشگاه «گم» نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این مسئله که اسپانسر می خواهد محمد رویانیان را دوباره به باشگاه برگرداند، گفت: از این موضوع خبر ندارم اما با توجه به قراردادی که داریم اسپانسر نمی‌‌تواند در انتخاب مدیرعامل یا چنین مسائلی دخالت داشته باشد و قدرت مانور هم ندارد. وظایف اسپانسر کاملاً مشخص است و فقط می‌تواند در بخش اقتصادی دخالت داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)