پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر می رسد بعضی منتظر هستند که برانکو حرف بزند تا سریع جوابش را بدهند.

محمود خوردبین در ارتباط با مسایلی که  از سوی یکی از واسطه های مربیان خارجی قبلی علیه برانکو مطرح شد، ،اظهار داشت: دوست ندارم وارد چنین بحث هایی بشوم. من فقط نگران حاشیه هایی هستم که با چنین مسایلی برای پرسپولیس درست می شود و به نظر می رسد بعضی منتظر کوچک ترین اتفاق در پرسپولیس یا اظهار نظر از سوی برانکو هستند تا حاشیه ای برای ما درست کنند.

وی ادامه داد: برانکو در فوتبال ما چهره شناخته شده است و آنقدر او را می شناسیم که اگر درباره وی بعضی مسایل مطرح شود، باور نکنیم. البته من قصد پاسخگویی ندارم چون دقیقا نمی دانم چه اتفاقی روی داده است. اما به عنوان سرپرست پرسپولیس وظیفه خودم می دانم از تیم و سرمربی تیم حمایت کنم. اینکه گفته می شود در کرواسی مسایلی وجود داشته است، مورد قضاوت من نیست اما به نظرم وقتی پای برانکو و شخصیتش به میان می آید کافی است تا نسبت به آنهایی که احیانا در فوتبال  کرواسی با او مشکل داشته اند بدبین بشویم نه به کسی مثل ایوانکوویچ.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فقط امیدوارم دیگران در این شرایط حساس برای پرسپولیس حاشیه ای درست نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)