درخشان: چرا فرگوسن همه فاميلش را به منچستر نمي‌آورد؟

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق پرسپوليس در واكنش به اظهارات علي دايي گفت: اگر قرار بر حضور بستگان در تيم است پس چرا فرگوسن همه فاميلش را به منچستريونايتد نمي‌آورد؟

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس حميد درخشان در مورد اظهارات دايي مبني بر اينكه “از ترس تیترهای رسانه ها برادرم را به کادر فنی نیاورده ام و از او محرم‌ترين به من چه كسي است؟ ” گفت: تا به حال چنين چيزي را نشنيده بودم؛ محرميت و فوتبال؟ آوردن بستگان به تيم به عنوان مربي به خاطر رابطه فاميلي چطور بايد توجيه شود. اگر اينگونه بود پس چرا فرگوسن همه فك و فاميلش را به تيم منچستر نمي‌آورد.

وي در مورد اينكه آيا محمد دايي مربي خوبي در فوتبال است تا در پرسپوليس مربيگري كند عنوان كرد: برخي چيزها را ما نبايد بگوييم و مردم بايد قضاوت كنند. فكر مي‌كنم پرسپوليس هنوز آنقدر نفر كم ندارد كه افراد ديگر بخواهند به اين تيم كمك كنند.

 

 

افراد زيادي براي پرسپوليس از جان مايه گذاشته‌اند و زحمت اين تيم را كشيده‌اند. جا دارد از مديران باشگاه گلايه كنيم كه چشمانشان را بسته‌اند و مي‌گويند در اين طرف و آن طرف كسي نيست كه به پرسپوليس كمك كند.

درخشان تاكيد كرد: بهتر است مديران پرسپوليس چشمانشان را باز كنند. افراد زيادي خاك پرسپوليس را خورده‌اند و دوست دارند و مي‌توانند به پرسپوليس كمك كنند. اگر پيشكسوتان اين باشگاه صحبتي نمي‌كنند و اعتراضي ندارند نبايد به آنها بي توجهي شود اما برخي از آدم‌ها نمي‌خواهند به پرسپوليس كمك شود.
سرمربي سابق پيكان در مورد اينكه فاميل بازي در فوتبال مي‌تواند درست باشد گفت: اين مسئله درست نيست. اگر فردي تحصيلات بالايي داشته باشد و از نظر فني قابليت آن را داشته باشد مي‌توان از او نظر خواهي كرد و مشورت گرفت.

 

درخشان در مورد اينكه دايي مي‌گويد برادرش به خاطر اوست كه به جايي نرسيده گفت: برادران دي‌بور يكي‌شان خيلي خوب بود ولي ديگري نتوانست مانند او موفق شود. اين دليل نمي‌شود كه بگوييم به خاطر ستاره بودن يكي ديگري به جايي نرسيده است. هر آدمي بر اساس توانايي‌هايش و استعدادهايي كه دارد در زمينه‌اي پيشرفت مي‌كند.

 

پنجعلي: همين رابطه‌بازي‌ها باعث افت فوتبال ما شده است

پيشكسوت پرسپوليس در واكنش به اظهارات علي دايي مبني بر مربيگري برادرش در اين تيم گفت: با همين رابطه‌بازي است كه فوتبال ايران دچار افت شده است.

محمد پنجعلي در مورد اظهارات علي دايي مبني بر اينكه دوست دارد برادرش دستيار او در پرسپوليس شود گفت: مربي حق انتخاب دارد و مي‌تواند خودش دستيارش را انتخاب كند اما در چند سال اخير به دليل رابطه بازي‌ها فوتبال ايران دچار افت شده است. هفت هشت مربي مدام تيم دارند و به برخي چسبيده‌اند و اين افراد چسبيده‌هاي ورزش هستند و حتي اگر تيمشان هم نتيجه نگيرد باز هم مربيگري مي‌كنند.

كاپيتان اسبق تيم ملي در مورد اينكه آيا هر مربي ديگري به غير از دايي هم بود مي‌توانست برادرش را مربي پرسپوليس كند گفت: من را وارد اين قضايا نكنيد. من به طور كلي حرف مي‌زنم. فوتبال ما دچار افت شده و دليلش همين رابطه بازي‌هاست. تيم ملي به جام جهاني نمي‌رود و تمام تيم‌هاي ايراني به جز ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا حذف مي‌شوند و در نهايت فوتبال ما ضرر مي‌كند.

مربي تيم داماش لرستان در مورد اينكه چرا او در پرسپوليس مربيگري نمي‌كند گفت: زماني، مربي تيم‌هاي پايه پرسپوليس بودم اما بعد تحويل نگرفتند و من هم جدا شدم و اكنون به داماش آمده‌ام و دستيار مربي در اين تيم شده‌ام.

 

صحبت های این دو پیشکوست پرسپولیس یک ساعت پس از برگزاری نشست خبری باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح می شود که دایی بارها در طول این نشست تاکید کرد تمام نام های مطرح شده در خصوص اضافه شدن به ترکیب کادر فنی این تیم ساخته ذهن اصحاب رسانه است و هیچ کدام از این صحبت ها صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)