مديرعامل باشگاه ملوان انزلي خطاب به مديرعامل داماش گيلان گفت: آيا شما مدعي العموم فوتبال هستيد؟

 

صادق درودگر در مورد اظهارات امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش گيلان که گفته بود براي تيم هم استاني ما در 7 مسابقه 6 پنالتي گرفته‌اند، گفت: هر چقدر تجربه و سابقه مديريتي ما بيشتر مي‌شود انتظار اين است که از ادبيات فاخرتر و مناسب‌تري استفاده کنيم. زماني که حسين هدايتي من را براي مديرعاملي باشگاه ملوان انتخاب کرد سه خواسته از من داشت. تلاش در حوزه فرهنگي، تلاش در حوزه ساختارسازي و درآمدزايي و تلاش در زمينه فني. در همين راستا همواره سعي کرده‌ام احترام ديگران را حفظ کنم و خارج از حيطه مسئوليتم حرفي نزنم.

وي ادامه داد: اين شکل صحبت‌هاي همکار خوب من، مديرعامل محترم داماش گيلان مسئولانه نيست. اگر براي ملوان 6 پنالتي در 7 مسابقه گرفته‌اند بايد بگويم 4 پنالتي ما به اذعان کارشناسان داوري گرفته نشده است. از 6 پنالتي اعلام شده به سود ملوان که به شهادت همه برنامه‌هاي ورزشي تلويزيوني صحت آن توسط کارشناسان تاييد شد، فقط يک خطاي پنالتي در ديدار با صبا خارج از محوطه جريمه اتفاق افتاده که آن پنالتي هم در تعيين نتيجه بازي تاثيري نداشت و قبل از آن پنالتي ما پيروز ميدان بوديم ضمن اينکه در همان ديدار يک پنالتي مسلم براي ما گرفته نشد و هيچ اعتراضي هم نداريم.

درودگر تصريح کرد: به داور، شخصيت و جايگاهش احترام مي‌گذاريم و اشتباهات داوري را اشتباه انساني مي‌دانيم مانند اشتباه بازيکنان، مربيان و مديران که در ذات فوتبال است. تيم‌هاي مقابل ما در هيچ يک از ديدارها هم به هيچکدام از اين پنالتي‌ها اعتراض نکرده‌اند ولي اکنون آقاي عابديني به جاي پرداختن به مشکلات تيم خود و خوردن شش و پنج گل و چرايي آن فرافکني مي‌کند و به تيم هم استاني خود مي‌پردازد که از ايشان با اين همه سابقه مديريتي انتظار نداشتم.

وي عنوان کرد: از عابديني انتظار دارم در حيطه فعاليت‌هاي خودش و تيم داماش اظهار نظر کند. سؤال من اين است آيا ايشان مسئول کميته داوران است؟ آيا کارشناس داوري هستند؟ آيا مدعي العموم فوتبالند؟ جعفر کاشاني با آن همه سابقه، تيمسار نوآموز، دادکان، علي پروين و ساير پيشکسوتان فوتبال ادعاي پدري معنوي فوتبال را ندارند.

مديرعامل باشگاه ملوان افزود: از عابديني که سال‌ها در فوتبال حضور داشته‌اند، فوتباليست‌ و استاندار بوده مي‌خواهم در حوزه فعاليت خود تلاش کند. دوست گرامي و برادر بزرگ من، يک ده آباد بهتر از صد شهر ويران است. من اعتقاد دارم اکثريت قريب به اتفاق داوران ايراني با شرافت هستند و تلاش مي‌کنند بهترين قضاوت‌هايشان را انجام بدهند و نبايد آنها را زير سؤال ببريم.

درودگر با اشاره به وضعيت باشگاه داماش گيلان گفت: اگر عابديني در حوزه مديريتي به من نصحيت يا توصيه‌اي کند آن را با گوش جان مي‌شنوم اما بهتر است هر کسي در حوزه خود مسئوليت پذيري داشته و شجاعانه با مشکلات خود مواجه شود. ما نبايد به مسائلي که به ما ارتباطي ندارد ورود پيدا کنيم.

مديرعامل باشگاه ملوان با اشاره به برگزاري بازي‌هاي نوجوانان آسيا در تهران گفت: من از همه عزيزان علاقمند فوتبال که امکان حضور برايشان فراهم است دعوت مي‌کنم براي تماشاي ديدارهاي نوجوانان آسيا به ورزشگاه بيايند و تيم ملي ايران و مربيان فهيم اين تيم را حمايت کنند. من هم براي تشکر از زحمات‌شان و عرض خسته نباشيد و حمايت تيم ملي نوجوانان و بويژه سه بازيکن ملواني تيم ملي به استاديوم محل برگزاري خواهم رفت و آرزو مي‌کنم به جام جهاني صعود کنيم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)