رئیس سازمان خصوصی‌سازی به بدهی سنگین ارزی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

روز گذشته بود که اسنادی مبنی بر دریافت وام‌های کلان «دلاری و یورویی» باشگاه پرسپولیس و عدم تسویه آنها در یکی از رسانه‌ها منتشر شد؛ اسنادی که نشان می‌داد این باشگاه علاوه بر دریافت تسهیلات ریالی از بانک‌های مختلف، تسهیلات ارزی شامل (۵۴۲ هزار دلار و ۵۷۸ هزار یورو) از بانک شهر دریافت کرده که این مبالغ با وجود گذشت تاریخ سررسید، هنوز تسویه نشده است.

طبق اسناد منتشر شده جمع مبالغ تسهیلات باشگاه پرسپولیس حدود ۲ هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) ارزیابی شده است که رقم بالایی محسوب می‌شود.

باشگاه پرسپولیس نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و تاکید کرد این گزارش مربوط به حسابرسی منتهی به آذرماه سال 1401 است و اکثر بدهی ها پس از آن تسویه شده است.

اما حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: تسهیلات ارزی تا سقف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاار برای هر دو باشگاه یکسان تعریف شده است. منظور قربان زاده وام ارزی است که چند هفته پیش برای پرداخت بدهی استراماچونی توسط بانک شهر پرداخت شد و طبق گفته قربان زاده به باشگاه پرسپولیس هم اختصاص یافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)