مرجع خبری پرسپولیس : قطعي شدن حضور ميشائيل هنكه و رالف سومديك در تيم‌هاي سرخابي شهر تهران بازتاب زيادي در رسانه‌هاي‌آلماني داشت.

 

 

دو مربي ميانسال آلماني كه در سال‌هاي گذشته همواره به عنوان «دستيار» فعاليت مي‌كردند، در روزهاي پاياني هفته گذشته با سران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به توافق رسيدند تا در فصل بعد به عنوان «دستيار» در كنار سرمربي‌هاي اين دو تيم باشند.

 

خبرگزاري DPA به عنوان معتبرترين رسانه آلماني از حضور اين دو مربي آلماني در استقلال و پرسپوليس خبر داد. همچنين سايت T-ONLINE، با اشاره به سفر ميشائيل هنكه به ايران او را مربي جديد استقلال تهران خواند.

 

 

اين سايت در ادامه گزارش خود آورده است: “دستيار چندين و چند ساله اوتمار هيتسفلد قرار است در كنار دستياري به علي فتح الله زاده، مدير باشگاه استقلال نيز مشاوره فني دهد. سرمربي كه پيش از اين در بوندسليگا دو هم به خوبي خود را نشان داده بود، كارنامه خوبي در بوندسليگا دارد. او سابقه دستياري در بايرن مونيخ، دورتموند و كايزرس‌لاترن را در كارنامه خود دارد و به عنوان سرمربي در تيم ساربروكن هم فعاليت داشته است. آخرين جايي كه هنكه در آن فعاليت داشت، كلن بود كه در آن تيم به عنوان دستيار فعاليت مي‌كرد.”

 

 

اين سايت در ادامه گزارش خود با اشاره به كارنامه رالف سومديك آورده است: “سومديك كه سابقه سه بار ايستادن در درون دروازه‌ تيم ملي آلمان را در كارنامه دارد، اخيرا همكاري خوبي با توماس دال در تيم گنجر بيرليگي آنكارا در ليگ حرفه‌اي تركيه داشت. دروازه‌بان پيشين تيم ملي آلمان كه به تازگي با پرسپوليس به توافق رسيده حال بايد در داربي تهران مقابل هموطن خود ميشائيل هنكه قرار بگيرد. البته پرسپوليس نيز به دنبال جذب هنكه بود، اما در نهايت با سومديك به توافق رسيد.”

 

 

سومديك كه به او لقب «گربه» داده‌اند، در فصل جاري دستيار حميد استيلي خواهد بود. سومديك در كارنامه خود سابقه سرمربيگري در تيم بوخوم و همچنين تيم ملي غنا را به همراه دستياري در تيم‌هاي بوخوم، هامبورگ، دورتموند و گنجر بيرليگي دارد.

 

 

همچنين سايت رسمي باشگاه بايرن مونيخ با اشاره به حضور رالف سومديك و ميشائيل هنكه در ايران درباره دستيار جديد پرويز مظلومي آورده است: “همكار پيشين اوتمار هيتسفلد روز شنبه با نايب قهرمان ايران به توافق رسيد.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)