مرجع خبری پرسپولیس : پس از آنکه شب گذشته مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در اظهار نظری عجیب ابتدا هواداران استقلال و سپس سایت ” مرجع خبری پرسپولیس ” را عامل هتاکی در ورزشگاه یادگار امام تبریز یاد کرد روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله واکنش نشان داد .

 

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن محکومیت اتفاقات روی داده در این ورزشگاه تاکید کرده که مطالب سایت مرجع خبری پرسپولیس ، مربوط به سایت رسمی این باشگاه نمی باشد :

 

«روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در رابطه با اظهارات ، مدير عامل محترم باشگاه شهرداري تبريز در برنامه تلويزيوني 90 در رابطه با ادعاي تحريك هواداران تبريزي از سوي برخي سايت‌ها و مراجع خبري منتسب به باشگاه پرسپوليس، توضيحاتي را منتشر كرد:

1- اتفاق‌ها و حوادث بي‌سابقه بازي شهرداري تبريز و پيروزي آنقدر تلخ و تكان دهنده بود كه اكثر اهالي فوتبال را به واكنش واداشت. اتفاق‌هايي بي سابقه در شهر و استاني كه مهد پرورش مفاخر و رويدادهاي مهم فرهنگي، اجتماعي و سياسي در تاريخ كشورمان است.

 

توهين و فحاشي‌هاي كم نظير برخي هواداران منتسب به تيم ميزبان به علي دايي و كريم باقري، دو تن از اسطوره‌هاي آذري زبان ورزشي و اخلاقي فوتبال كشورمان و نيز حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس كه حتي مورد احترام هواداران رقيب سنتي پرسپوليس هستند، اتفاقي تاسف ‌بار و نگران كننده است كه در عين حال، حيرت جامعه فوتبالي و هواداران اين رشته ورزشي را به همراه داشت و نقطه اي تاريك در برخورد با اسطوره هاي فوتبال كشور بود كه با هيچ ادله‌اي قابل توجيه نيست.

2- اما در رابطه با اظهارات جناب آقای میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل محترم باشگاه شهرداری تبریز در خصوص ادعای تحریک هواداران تبریزی از سوی برخی سایت‌ها و مراجع خبری منتسب به باشگاه پیروزی، روابط عمومی این باشگاه اعلام می‌دارد تنها مرجع رسمی انتشار اخبار و آراء رسمی باشگاه  فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) ،  سایت رسمی این باشگاه  به آدرس اف-سی پرسپولیس  است و این باشگاه هیچ سایت و مرجع خبری رسمی دیگری ندارد.

3- قطعا روند کنونی در ورزشگاه‌ها که در حال تبدیل شدن به رویدادی عادی است با توجیه این رخدادها، ممکن نخواهد بود. پذیرش مسوولیت اتفاق‌های تلخ، اولین گام در راه بهبود وضعیت است. در گام دیگر نیز بایستی فعالیت‌های جدی فرهنگی، با هدف اصلاح وضعیت فعلی انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)