مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به احتمال تغییر زمان دربی ۱۰۳ واکنش نشان داد.

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد احتمال تغییر زمان دربی ۱۰۳ و برگزاری آن در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: موظف هستیم همه بازی‌ها را در تاریخ اعلامی برگزار کنیم اما اگر ملاحظاتی باشد و در مورد آنها تصمیم‌های جدیدی گرفته شود، باید آن را هم اجرا کنیم‌. منتظریم سازمان های بالادستی که صلاح برگزاری بازی در تاریخ ۲۳ اسفند را می‌دانند، تصمیم خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: هنوز صحبت جدیدی مبنی بر تغییر تاریخ بازی به ما اعلام نشده و در حال حاضر روی همین برنامه هستیم اما اگر قرار بر تغییر برنامه باشد، باید ببینیم جزئیات این تصمیم چیست و متناسب با همان برنامه خود را اعلام کنیم.

مهدی اضافه کرد: ۲۷ اسفند آخرین روز لیگ در سال جاری است و یک روز بعد اردوی تیم ملی برای بازی با ترکمنستان شروع می‌شود‌. به همین دلیل چندان نمی‌توانیم زمان دربی ۱۰۳ را تغییر بدهیم زیرا در آن صورت بازی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و یکم را نمی‌توانیم برگزار کنیم. به همین دلیل باید تصمیمی بگیریم که تیم‌های دیگر کمترین ضرر را ببینند و نمی‌توانیم به خاطر استقلال و پرسپولیس تیم‌های دیگر را تحت فشار قرار بدهیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد تغییر زمان ۳ بازی از هفته بیستم و آسیب دیدن باشگاه پیکان از تغییر زمان بازی با سپاهان، عنوان کرد: قطعا جا به جایی مسابقات برای هیچکس سود ندارد. ما هم متوجه هستیم باشگاه‌ها شرایط پروازی و اسکان در هتلشان به چه شکل است اما قطعا ملاحظاتی وجود داشته‌ که تصمیم به تغییر زمان بازی گرفته شده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)