پرسپولیس نیوز : سردبیر روزنامه‌ "پیروزی " به شکایت بازیکن استقلال از خود واکنش نشان داد.

حسین قدوسی در واکنش به شکایت حنیف عمران‌زاده از خود اظهار کرد: این عکس در فضای مجازی منتشر شده و پیش از این هم یکی از سایت‌های ورزشی از آن استفاده کرده بود. روزنامه‌ پیروزی هم امروز این عکس را کار کرد.

او در پاسخ به این سوال که هدف روزنامه‌ پیروزی از انتشار این عکس پیش از داربی چه بود، گفت: وقتی یک سری دوستان برای محرومیت دو بازیکن پرسپولیس تلاش می‌کنند و به این قضیه دامن می‌زنند، ما هم یک عکس را منتشر ‌کرده‌ایم. متاسفانه بعضی از دوستان با اقداماتی به دنبال محروم کردن صادقیان و مسلمان بودند. قصد متشنج شدن فضا پیش از داربی را نداشته‌ایم. اتفاقا جو زمانی متشنج می‌شود که باشگاه استقلال رسما بیانیه‌ای علیه پرسپولیس منتشر می‌کند و حتی در آن بیانیه داور احتمالی داربی هم از حملات آنها مصون نمی‌ماند. این کار بود که جو را متشنج کرد و باشگاه پرسپولیس هم مجبور شد به این بیانیه پاسخ دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه‌ "پیروزی" امروز در صفحه نخست خود عکسی از حنیف عمران‌زاده و سیدمهدی رحمتی را در حال کشیدن قلیان با عنوان بدون شرح منتشر کرد. بازیکن استقلال هم در واکنش به این اتفاق از سردبیر این روزنامه‌ به دادسرای عالی فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)