آندره استراماچوني، سرمربي اينتر پس از باخت سه بر صفر برابر رابين کازان از تصميمش براي بازي دادن به بازيکنان جوان حمايت کرد و گفت: بازيکنان جوان تيم انتظارات مرا برآورده کردند.

استراماچوني قبل از بازي گفته بود که به دليل قطعي شدن صعود اينتر به مرحله بعد ليگ اروپا در بازي برابر رابين کازان از بازيکنان جوان تيمش استفاده خواهد کرد و چند تغيير اصلي در تيم خود خواهد داشت.

اگر چه بازيکنان جوان اينتر در بازي ديشب برابر رابين کازان بازي خوبي را به نمايش گذاشتند، اما در نهايت نتوانستند در هواي سرد روسيه کاري را از پيش ببرند و در نهايت با سه گل مغلوب شدند.

آندره استراماچوني پس از بازي در نشست خبري خود گفت: اکنون از نتيجه‌ به دست آمده ناراحتم. ما 70 دقيقه توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما در برابر تيمي که فيزيکي بازي مي‌کند اين تنها براي پيروزي کافي نيست. ما در ابتدا و انتهاي مسابقه گل‌هاي بدي خورديم، اما از نمايش جوانان تيمم و تلاشي که آنها به خرج دادند، رضايت دارم. آنها ثابت کردند آکادمي ما، آکادمي قوي است و اين نويد خوبي براي فوتبال ايتاليا خواهد بود.

استراماچوني در پايان با تمجيد از بازيکنان جوان تيمش نظير آندره رومانو، مارکو بناسي و عيسيک دونکور گفت: ما از اين که به اين بازيکنان ميدان مي‌دهيم خوشحاليم. آنها در آينده ستون تيم اينتر را تشکيل خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)