سرمربی بورسیا دورتموند گفت:این که ما بتوانیم بارها و بارها در مرحله یک چهارم حاضر شویم می تواند کار را برای رقبا سخت تر از گذشته کند.

پس از انجام مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سرمربی، مدیر ورزشی و کاپیتان طلایی پوشان دورتموند در کنفرانس خبری شرکت کردند و از شرایط بازی مقابل رئال مادرید گفتند.

کلوپو قرعه انجام شده را خوب دانست و بر این باور است که شاگردانش باید از کوچکترین فرصت ها بیشترین استفاده را ببرند.

یورگن کلوپ: این یک قرعه خوب برای ما است. این که ما بتوانیم بارها و بارها در مرحله یک چهارم حاضر شویم می تواند کار را برای رقبا سخت تر از گذشته کند. ما با هیجان خاصی به استقبال این چالش بزرگ می رویم و باید با تلاش زیاد از کوچکترین فرصت هایی که در طول بازی بدست می آوریم استفاده کنیم. اولین بازی در مادرید است که البته این موضوع می تواند یک مزیت برای ما باشد و قطعا در بازی مقابل آن ها برای بالا بردن پرچم سفید به میدان نخواهیم رفت.

سباستین کئل: مطمئنا اسپانیایی ها نمی خواستند در قرعه کشی به ما برخورد کنند. آن ها نسبت به گذشته قدرتمندتر شدند ولی ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و از بازی غافل نشویم. تنها امتیاز ما این است که بازی اول در اسپانیا برگزار می شود. به هر حال کاملا واضح است که در مرحله یک چهارم دیگر حریف آسانی وجود ندارد.

میشاییل سورک: رئال نسبت به سال قبل قوی تر شده است. آن ها بازیکنی مثل گرت بیل را به خدمت گرفتند و اکنون در لالیگا در صدر جدول هستند. در بازی اول با توجه به مصدومان زیاد و نبود لواندوفسکی شانس کمی داریم. ما فصل گذشته چهار بار با آن ها بازی کردیم که دو بار بردیم و یک مساوی و یک شکست مقابل آن ها بدست آوردیم ولی بازیکنان باید رویارویی پارسال مقابل رئال را فراموش کنند. به هر حال ما برای طرفدارانمان هر کاری می کنیم تا مسیر پیشروی ما در لیگ قهرمانان همچنان ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)