پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس به تجمع دوباره هواداران مقابل درب این باشگاه واکنش نشان داد.

محمود خوردبین  در خصوص تجمع اعتراض آمیز هواداران مقابل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من نمی دانم واقعا چه اتفاقی دارد می افتد که به فاصله چند روز دوباره این افراد جلوی باشگاه آمدند. اما به عنوان کسی که مویش را در باشگاه پرسپولیس سفید کرده فقط این را می دانم که اگر هواداری از ته قلبش پرسپولیس را دوست دارد می تواند بیاید اعتراض کند و باشگاه وظیفه دارد جوابش را بدهد و به او احترام بگذارد اما اگر این افراد از جایی خط گرفته باشند حق ندارند به باشگاه بیایند و این تنها بی احترامی کردن به باشگاه و نام پرسپولیس است و این درست نیست.

وی ادامه داد: برای انجام کارهایم در حال رفتن به باشگاه هستم و اگر هواداران را آنجا ببینم مطمئنا من هم جزو کسانی خواهم بود که با آنها در خصوص مشکلات پرسپولیس صحبت خواهم کرد چون هوادار باید بداند باشگاه تمام تلاشش را انجام می دهد و مسئولان باشگاه و به خصوص طاهری بیشتر از همه نگران تیم هستند و می خواهند تا پرسپولیس امسال به عنوان یک تیم مدعی در لیگ حضور داشته باشد.

در حال حاضر پندار خمارلو به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه در بین اعتراض کنندگان حضور دارد و با هواداران به صحبت می پردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)