پرسپولیس نیوز : مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:مسولان پرسپولیس نمی توانند از پتانسیل جذب اسپانسر بهره ببرند.

حمیدرضا سیاسی در خصوص اعلام شماره حساب به هواداران از سوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ببینید وقتی باشگاه جایی به بن بست برخورد می کند به هر چیزی چنگی می زند  و این طبیعی است. وقتی باشگاه می گوید پول نداریم باید این پول از جایی برسد و به همین دلیل از هر کلکی استفاده می کند تا جواب بگیرد.

وی ادامه داد: یک زمانی پتانسیل های خاصی در باشگاه وجود دارد که مسئولان از آن استفاده می کنند. اما وقتی یک باشگاه به اندازه کافی خالی است و هرکسی هم سعی می کند با تبر به جان این ریشه تقریبا خشکیده بیفتد و آن را قطع کند آن وقت باید هم مسئولان از این حربه برای پول گرفتن استفاده کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یک چیزی را باید در نظر گرفت و آن این است که اعضای اکنون هیات مدیره پرسپولیس افراد متمول نیستند و وقتی خودشان هم پولی در بساط ندارند از این حربه استفاده می کنند و آن هم با ریسک بالا که آیا بگیرد یا نگیرد.

 سیاسی در پایان درباره اینکه چرا باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته پنجم نتوانسته اسپانسر قطعی خود را تا پایان فصل  جذب کند، گفت: این که انتخاب اسپانسر بسیار مشکل است در آن شکی نیست و هواداران هم شک نکنند اما برای انتخاب اسپانسر یکسری پتانسیل ها لازم دارد که فکر می کنم مسئولان باشگاه نمی توانند از آن پتانسیل ها استفاده کنند. البته تا آنجایی که من میدانم وزیر اعلام کرده که قرار است مشکل این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لحاظ مالی حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)